Klossfestivalen 2024 - KARLSTAD lördagen 30 November på Karlstad CCC

Startat av Klossfestivalen, 22 Februari 2024 kl. 18:06

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

ColA

Undra om jag anmält mig 🤔 hotell bokade jag för flera månader sen men råkar jag anmäla mig 2 gånger får man höra det både fredag och lördag 😂😂

Anders67

Gideon

Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

byStfn

Jag gigar julfest fredag kväll i Stockholm så kommer upp mitt i natten. Alltså behövs ingen veganmat för mig på fredagen, @Klossfestivalen :) Och se om det går att spara två bord till mig också (vet att det alltid är svårt när man kommer sist :P)

robinnilsson403

Äntligen gjort deltagaranmälan. Och "bokat" en soffa på krypavstånd!

Nu är frågan om jag ska ta med något gammalt bygge, eller om jag nöjer mig med Castonien.
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

Memmla

Anmälde att jag vill ha tre bord, utan att specificera vad jag har med, hoppas det är okej. Kommer ha stationen och ett antal andra byggen med mig.

Klossfestivalen

Hej på er!

En liten påminnelse om att idag är sista dagen att anmäla sig till Klossfestivalen i Karlstad.
Men det är en gummisnodd i datumet, så det går att anmäla sig veckan ut för er som missat.

Vi ses!

/Fredrik

Peter.Rohr

Instagram: rohr_bricks

Gideon

Flickr   Instagram

Svartkrut

Nu har jag också anmält mig och några byggen. Har avvaktat lite då jag ska ha byggen i ett skyltfönster i Linde också, så behövde planera klart vilka byggen som skulle till butik innan jag visste vad jag kunde anmäla för byggen.

robinnilsson403

Jag nöjer mig nog med att ta med Castonien. Har ett annat bygge, 48x48 studs som bara varit på ComicCon 2023, men jag vet inte om jag orkar tänka på det.
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

Gideon

Citat från: robinnilsson403 skrivet 11 November 2024 kl. 20:21Jag nöjer mig nog med att ta med Castonien. Har ett annat bygge, 48x48 studs som bara varit på ComicCon 2023, men jag vet inte om jag orkar tänka på det.
Castonien (och en välkänd LM-alumn till det?) är väl fullt tillräckligt att ställa ut? 😉

Ser fram emot att ställa ut Castonien igen tillsammans med dig, det gjorde vi ju första gången redan på Klossfestivalen 2016 med Castonien 1.0! 🏰
Flickr   Instagram

Klossfestivalen

Hej på er!

Lite off topic, men ville passa på att informera om en sak.
Jag projektleder ett nytt projekt som vi kommer att testa i Örebro i december.
Det heter Leksaksloppisen och äger rum lördag 7 december på Club 700 i Örebro kl.11-15. Kl.10 redan för VIP.

Jag kan erbjuda er ett bord att sälja på för 0kr den dagen. Mer info om tider osv finns på www.leksaksloppisen.se 

OM ni är intresserade, så maila till info@leksaksloppisen.se 

Tack för uppmärksamheten!

/Fredrik

Klossfestivalen

Hej hej.

Skriver här lite kort info så jag själv kommer ihåg det  ;)

Under byggdagen fredagen 29 november, så kommer Karlstad CCC stänga av rulltrappan upp till den del där ni ställer ut kl.17, då de kommer ha ett julbord på kvällen längst ned. Det innebär att kommer ni efter kl.17 på fredagen så behöver ni lasta ur via deras lastkaj istället för huvudentrén och ta hissen upp.

Lastkajens ingång är markerat med ett rött kryss på bilden.

Fredrik Novak