Klossfestivalen 2024 - STOCKHOLM lördag & söndag 26-27 oktober Waterfront

Startat av Klossfestivalen, 22 Februari 2024 kl. 18:05

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

MrUzagi

Jag har anmält mig själv nu. Men vilka byggen jag kan anmäla hänger mycket på parkeringsmöjligheter. Om det inte går att parkera inom rimligt avstånd för rimliga pengar så blir det nog inte så mycket jag kan ta med mig.

Vad finns det för alternativ egentligen?

Gideon

Citat från: MrUzagi skrivet 29 Augusti 2024 kl. 11:35Jag har anmält mig själv nu. Men vilka byggen jag kan anmäla hänger mycket på parkeringsmöjligheter. Om det inte går att parkera inom rimligt avstånd för rimliga pengar så blir det nog inte så mycket jag kan ta med mig.

Åka på en annan klossfestival och skicka lådorna på pall via deras logistik är min lösning för att kunna ta tåget dit :)
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

MrUzagi

Citat från: Gideon skrivet 29 Augusti 2024 kl. 11:39Åka på en annan klossfestival och skicka lådorna på pall via deras logistik är min lösning för att kunna ta tåget dit :)

Tyvärr kommer jag inte åka på någon Klossfestival innan. Annars hade det kanske varit en idé. Sedan vill jag ju få hem lådorna igen.

Jag hade tänkt åka på flera Klossfestivaler under hösten, men har varit tvungen att låta bli av personliga skäl.

Emma

Citat från: MrUzagi skrivet 29 Augusti 2024 kl. 11:35Jag har anmält mig själv nu. Men vilka byggen jag kan anmäla hänger mycket på parkeringsmöjligheter. Om det inte går att parkera inom rimligt avstånd för rimliga pengar så blir det nog inte så mycket jag kan ta med mig.

Jag tänker att man kan lasta ur och sedan köra ut i förorten och ställa bilen nånstans.
Region Mitten

Jenny242

Citat från: Emma skrivet 29 Augusti 2024 kl. 19:37Jag tänker att man kan lasta ur och sedan köra ut i förorten och ställa bilen nånstans.
Vi kan ha en extra bil hos oss över helgen! :)
Jenny242
Region Hufvudstaden

MrUzagi

Citat från: Emma skrivet 29 Augusti 2024 kl. 19:37Jag tänker att man kan lasta ur och sedan köra ut i förorten och ställa bilen nånstans.

Det känns som plan C, kanske. Så kul är det inte att köra i Stockholm. Plus med tullar (åtminstone på fredagen), extra bensin och en tågbiljett är det väl frågan om det blir så mycket bättre/billigare än en halvvettig parkering.

Boathill

Åker du över med bilen till Kungsholmen så är det typ gratis på helger på gatan!
Region Hufvudstaden

Eriol

Nu har jag också anmält mig. Som upplägget ser ut så tror jag att jag kommer sikta på att vara i Stockholm enbart fredag och söndag och bara delta med CB-byggen där någon annan vill vara på plats och vakta under lördagen.  

Gideon

Citat från: Eriol skrivet 30 Augusti 2024 kl. 22:03Nu har jag också anmält mig. Som upplägget ser ut så tror jag att jag kommer sikta på att vara i Stockholm enbart fredag och söndag och bara delta med CB-byggen där någon annan vill vara på plats och vakta under lördagen. 
Kan nog vakta under lördagen.

Kanske skulle kunna be dig packa ner mina Castonien-moduler istället då ifall jag behöver ta ett något tidigare tåg hemåt på söndagen...? :)
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Eriol

Citat från: Gideon skrivet 30 Augusti 2024 kl. 22:25Kan nog vakta under lördagen.

Kanske skulle kunna be dig packa ner mina Castonien-moduler istället då ifall jag behöver ta ett något tidigare tåg hemåt på söndagen...? :)
Det låter absolut möjligt.

Nybohov Creation Ltd.

Behöver jag anmäla mig om jag bara ska vara med i ett CB och endast vara med och ställa upp och plocka ihop?
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Svartkrut

Nu har jag anmält mig. Det blir kul att komma till Stockholm. 😃

ColA

Citat från: Nybohov Creation Ltd. skrivet 14 September 2024 kl. 11:31Behöver jag anmäla mig om jag bara ska vara med i ett CB och endast vara med och ställa upp och plocka ihop?
Lika bra 😊 
Kul att du ska ställa ut igen!

Klossfestivalen

Citat från: Nybohov Creation Ltd. skrivet 14 September 2024 kl. 11:31Behöver jag anmäla mig om jag bara ska vara med i ett CB och endast vara med och ställa upp och plocka ihop?
Hej hej.

Anmäl dig ändå som deltagare, men lägg till i fritext om du vet att du inte deltar under dagarna. Mer så det finns noterat.

Tack!

Fredrik Novak