Klossfestivalen 2024 - VÄSTERÅS lördagen 1 juni på Västerås Kongress

Startat av Klossfestivalen, 14 Februari 2024 kl. 13:37

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

Zilmrud

Citat från: o0ger skrivet 28 Maj 2024 kl. 10:26Så, de som kommer till mig på lördag är:

@setoryd
@Jory
@ColA
@Emma
@Svartkrut
@KlaraBella
@MrUzagi

Kanske:

@Godtfred
@Gideon
@byStfn

Har jag fattat rätt?  :D
Tja

Jag kommer gärna ett litet tag iallafall. Ska skippa övernattningar, så jag kommer vara lite mör.
//Peter Z:a Ilmrud (Zilmrud)

https://www.flickr.com/photos/zilmrud/

andreaseldh

Gideon

Jag får tyvärr avstå kvälls-aktiviteten denna gång...måste åka hem med tåget efter nedpackningen för att få ihop familjelogistiken :(
(Hoppas man är välkommen att kika in i ditt legorum en annan gång @o0ger, är ju iaf i Västerås rätt ofta :) )
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

byStfn

Citat från: Jesper_Lundgren skrivet 27 Maj 2024 kl. 07:57jag hoppar denna gång och laddar upp till Örebro i stället.

@byStfn eller @MrUzagi jag har ju några Disney CB från Sundsvall om det är något som är anmält och vi ska lösa någon form av transport?

Just det! Inget CB är planerat till Västerås den här gången pga att min logistik inte är helt löst än under helgen, så jag tänker att vi tar nya tag till Örebro och laddar där! 

MrUzagi

Citat från: byStfn skrivet 30 Maj 2024 kl. 00:37Just det! Inget CB är planerat till Västerås den här gången pga att min logistik inte är helt löst än under helgen, så jag tänker att vi tar nya tag till Örebro och laddar där!

Vafalls, kommer Disneyslottet vara ensam?
Hmm, kanske behöver komplettera med mer slott. Jag har ju ett par, tre till Disneyslott. Men de är inte anmälda, eller byggda, och saknar skylt. Fast, jag skulle ju göra det enkelt för mig ju...  ::)

byStfn

Citat från: o0ger skrivet 28 Maj 2024 kl. 10:26Så, de som kommer till mig på lördag är:

@setoryd
@Jory
@ColA
@Emma
@Svartkrut
@KlaraBella
@MrUzagi

Kanske:

@Godtfred
@Gideon
@byStfn

Har jag fattat rätt?  :D
Lycka! Du kan sätta mig på KOMMER-listan!! 🤩

Anders67

Svartkrut

@KlaraBella hämtar upp strax efter klockan 6 imorgon bitti. Vi siktar på att vara på plats 8.00. Vi ses imorgon! Det här blir kul!🥳

dalle

Citat från: Svartkrut skrivet 31 Maj 2024 kl. 22:35@KlaraBella hämtar upp strax efter klockan 6 imorgon bitti. Vi siktar på att vara på plats 8.00. Vi ses imorgon! Det här blir kul!🥳

Åker snart och ska också vara där till klockan 8.

Eriol

Hotellfrukosten här öppnar inte förrän 08.00 så vi är nog några som dyker upp lite senare (men förhoppningsvis ändå i god tid före 9).

CopMike

dalle

o0ger

Förresten. Min adress är Löpargatan 101. Så vet ni var ni ska ta vägen sen :)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Godtfred

Nu är jag hemma och uppackad. Tack alla för idag!