Klossfestivalen 2024 - VÄSTERÅS lördagen 1 juni på Västerås Kongress

Startat av Klossfestivalen, 14 Februari 2024 kl. 13:37

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

MrUzagi

Citat från: Gideon skrivet 24 Maj 2024 kl. 15:09Det blir nog traditionellt Klossfestivalen-häng även på fredagen, på nåt hotell i centrala Västerås? :)
Säkert. Men jag hade träffen hemma hos oOger mer i åtanke för egen del.
Eftersom jag inte bokat (eller ens planerat att boka) boende och mitt deltagande har varit osäkert, så tänkte jag göra det så lätt för mig som möjligt, och då blir det bara över dagen på lördag som mest.

Citat från: Gideon skrivet 24 Maj 2024 kl. 15:09Jag har verkligen sett fram emot lördagkvällshäng hemma hos @o0ger, men det är lite skakigt med grabbens assistans här på söndagen (flera assistenter har sagt upp sig på kort tid nu...) så eventuellt behöver jag ta sista tåget hem på lördagkvällen (går redan 19:27) och vikariera på "mitt andra jobb" på söndagen.
Det låter tradigt, men jag hoppas det löser sig på något sätt för er. Och inte bara den helgen f.ö.

MrUzagi

Ok, kunde inte hålla mig helt bort ändå.  ::)
Nu har jag anmält mig och lite byggen. Disneyslottet och kameran åtminstone. Får se om jag får med mig något mer, men de är lätta att transportera och sätta upp vilket ökar chansen att jag orkar.

Eriol

Jag har lite samma bekymmer som MrUzagi. Begränsat med ork och mycket jobb och familjeåtaganden som ska göras i slutet av vårterminen så jag kommer prioritera själva utställningen och kommer inte till oOger på lördag. Däremot kanske jag orkar hänga lite i en hotellobby eller nåt på fredagkvällen, men det blir nog inte sent för min del.

Bricks By Jesper

jag hoppar denna gång och laddar upp till Örebro i stället.

@byStfn eller @MrUzagi jag har ju några Disney CB från Sundsvall om det är något som är anmält och vi ska lösa någon form av transport?

darthemil83

Citat från: Jesper_Lundgren skrivet 27 Maj 2024 kl. 07:57jag hoppar denna gång och laddar upp till Örebro i stället.

@byStfn eller @MrUzagi jag har ju några Disney CB från Sundsvall om det är något som är anmält och vi ska lösa någon form av transport?

Då ses vi i Örebro 😊. Jag väntar tills dess också . 

ColA

Citat från: darthemil83 skrivet 27 Maj 2024 kl. 08:04Då ses vi i Örebro 😊. Jag väntar tills dess också .
Emil vi ses i Västerås på fredag 🤪

ColA

Chriss77Mstad

Wild West kommer ligga på is under 2024 då min vapendragare har bestämt sig för att göra lumpen....jag kommer bara vara med med lite små byggen resten av året med start i Örebro. Sedan satsar vi på en ny layout till Swebricks event i Göteborg 2025.
Christian Friberg Särdqvist
Chriss77Mstad
Life In The Wild West 2.x

o0ger

Ni som besöker mig på lördag kväll kommer få korv med tilltugg.

Jag vet inte hur många som kommer. Men kanske mellan 5-10 ish.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

setoryd

Vi kikar förbi en sväng tänkte vi.
Jag och @Jory

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Gideon

Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

dalle

Anders67

Anders67

Citat från: o0ger skrivet 28 Maj 2024 kl. 08:08Ni som besöker mig på lördag kväll kommer få korv med tilltugg.

Jag vet inte hur många som kommer. Men kanske mellan 5-10 ish.

Hade varit supertrevligt, men jag måste tyvär hemåt! Hoppas ni får trevligt! 👏🥳😎