Swebrick event 2023 29-30 april Örebro

Startat av Ozp, 26 September 2022 kl. 21:39

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

Hannamalia

Också bokat rum till hela familjen på Scandic Grand nu. Längtar!

BerraBZ

Har bokat rum nu för min son och mig. Blir roligt att umgås. Länken till anmälning finns ännu inte, eller?

andreas E

Citat från: BerraBZ skrivet 20 Februari 2023 kl. 20:29Har bokat rum nu för min son och mig. Blir roligt att umgås. Länken till anmälning finns ännu inte, eller?

Jodå den finns i inbjudnings tråden - https://swebrick.se/index.php?topic=18037.msg323486#msg323486

Jemanuelson

Premiären som utställare på Klossfestivalen i Malmö gav mersmak. Örebro nästa!

Betweenbrickwalls

Jag är också anmäld! Bokat rum för hela familjen på Scandic Grand 😀
Instagram: @betweenbrickwalls

Flickr: https://www.flickr.com/photos/149907857@N08/

MBL Designs

Måste fråga, är detta event ett Swebrick event eller är det Klossfestivalen? Såg precis på instagram att klossfestivalen presenterade Örebro som nästa event och det är samma tid/plats. Men hade uppfattningen tidigare att detta var ett Swebrick event och inte klossfestivalen!  

robinnilsson403

Citat från: MBL Designs skrivet 01 Mars 2023 kl. 01:03Måste fråga, är detta event ett Swebrick event eller är det Klossfestivalen? Såg precis på instagram att klossfestivalen presenterade Örebro som nästa event och det är samma tid/plats. Men hade uppfattningen tidigare att detta var ett Swebrick event och inte klossfestivalen! 

Klossfestivalen ska ha ett event samtidigt, i en angränsande lokal, komplett med sina bithav och aktiviteter. Vi samarbetar med KF detta event, men vi styr innehållet helt själva.
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

Memmla

Kommer besökare till oss behöva betala för Klossfestivalen? Eller är vi två separata event? Känner att detta varit lite otydligt.

andreas E

DEt kommer vara två olika biljettlösningar.
Antigen löser man biljett till oss, då gäller entren bara till vår utställning eller så löser man biljett till klossfestivalen och då gäller den för bägge eventen.

Gideon

Citat från: andreas E skrivet 01 Mars 2023 kl. 07:05DEt kommer vara två olika biljettlösningar.
Antigen löser man biljett till oss, då gäller entren bara till vår utställning eller så löser man biljett till klossfestivalen och då gäller den för bägge eventen.
Det kommer behöva vara extremt tydligt för besökarna. Ser tyvärr framför mig hur familjer som gått in via Swebrick-utställningen blir väldigt besvikna när de inser att de inte kan gå över till Klossfestivalen.
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Stigge72

Citat från: andreas E skrivet 01 Mars 2023 kl. 07:05DEt kommer vara två olika biljettlösningar.

Jag förutsätter att vi som förening får del av KF:s biljettintäckter, om jag tolkat informationen rätt.

andreas E

Citat från: Stigge72 skrivet 01 Mars 2023 kl. 09:38

Jag förutsätter att vi som förening får del av KF:s biljettintäckter, om jag tolkat informationen rätt.
Ja det får du ju då ni inte behöver betala för eventmiddag eller någon mat under eventet.
Eventet är gratis för utställare.

MBL Designs

Okej då vet jag lite bättre hur det ligger till i nuläget. Men min spontana känsla är att oavsett hur tydligt det än är så kommer det resultera i mycket missförstånd och eventuellt missnöjda besökare och förvirrade utställare. 

robinnilsson403

Lämna gärna förbättringsförslag om ni tycker något är knepigt!
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

Teabox

Citat från: robinnilsson403 skrivet 01 Mars 2023 kl. 10:43Lämna gärna förbättringsförslag om ni tycker något är knepigt!

Antar att majoriteten vill gå på båda och om det finns möjlighet att uppgradera sin biljett utan extra kostnad så löser man vad jag misstänker kan bli det vanligaste misstaget.