Swebrick event 2023 29-30 april Örebro

Startat av Ozp, 26 September 2022 kl. 21:39

Föregående ämne - Nästa ämne

Ihoplänkade händelser

cyberwilma

Citat från: Tunnan skrivet 11 April 2023 kl. 14:14En konstig fråga kanske men som inflyttad  skåning står man ju nu i startgroparna till att kasta på sommardäck men med tre veckor tills man ska köra upp till Örebro så bör man kanske lugna sig? Hur ska alla ni andra göra som tar bilen dit?
Kan tillägga att de är dubbfria så fullt okej att köra på året runt om nöden kräver det.
Jag ska boka tid för byte nu i dagarna, det är mest plusgrader kvar i prognosen framöver :-)
Insnöad på modulhus, i färd med att bygga om alla set till hela byggnader.

Tunnan

Citat från: cyberwilma skrivet 11 April 2023 kl. 14:21
Citat från: Tunnan skrivet 11 April 2023 kl. 14:14En konstig fråga kanske men som inflyttad  skåning står man ju nu i startgroparna till att kasta på sommardäck men med tre veckor tills man ska köra upp till Örebro så bör man kanske lugna sig? Hur ska alla ni andra göra som tar bilen dit?
Kan tillägga att de är dubbfria så fullt okej att köra på året runt om nöden kräver det.
Jag ska boka tid för byte nu i dagarna, det är mest plusgrader kvar i prognosen framöver :-)
Jo ser ut så där jag kollat oxå men vädret känns lite upp och ner sen ett tag tillbaka så man vet ju inte 🤷🏻�♂️

robinnilsson403

Tror inte det bör vara någon risk med sommardäck kring Örebro.
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

dalle

Jag brukar köra med samma tumregel som jag har gällande rattmuff.
Rimfrost dubbdäck på, tjällossning dubbdäck av.  ;D

Gideon

Jag som bor 2 h norröver kommer byta till sommardäck innan eventet.
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Skafte

Jag ställde samma fråga till Gävle dit jag skall nu i helgen, och den jag frågade blev närmast förnärmad - inga minusgrader i sikte...

Tunnan

Låter som man får ta tag i de någon dag och byta då ja 😂, man vill ju inte förnärma någon 😜

Klossfestivalen

Hej på er.

Vi kommer att börja trycka på med ännu mer marknadsföring av ert event inför valborgshelgen.

Ett inlägg blir att också informera om att det kommer vara ett helt gäng av sk fd. Lego Masters deltagare.
Vi ser i vårt FB event vilka som sagt att de kommer, men antar att internt i Swebricks anmälningsformulär, så är det fler.
Men denna når inte vi såklart.

Ni som varit med i Lego Masters och vill att vi nämner att ni kommer får gärna fylla på i denna tråd, så adderar vi till.

De som sagt i FB eventet att de kommer är:

• Leonard von Wolcker
  • Eva Svartkrut
  • Jonas Wide
  • Glenn Foltas Stark
  • Stefan Eriksson
  • Vidar Olsson
  • Albin Hansson
  • John-Erik Hansson
  • Jennie Lindell

Så ni som vill nämnas i inlägget får fylla på i tråden - med risk att tråden får några sidor till  ;)

Ha en fortsatt fin och solig vecka!

/Fredrik

dalle

Citat från: Klossfestivalen skrivet 13 April 2023 kl. 14:26Hej på er.

Vi kommer att börja trycka på med ännu mer marknadsföring av ert event inför valborgshelgen.

Ett inlägg blir att också informera om att det kommer vara ett helt gäng av sk fd. Lego Masters deltagare.
Vi ser i vårt FB event vilka som sagt att de kommer, men antar att internt i Swebricks anmälningsformulär, så är det fler.
Men denna når inte vi såklart.

Ni som varit med i Lego Masters och vill att vi nämner att ni kommer får gärna fylla på i denna tråd, så adderar vi till.

De som sagt i FB eventet att de kommer är:

• Leonard von Wolcker
  • Eva Svartkrut
  • Jonas Wide
  • Glenn Foltas Stark
  • Stefan Eriksson
  • Vidar Olsson
  • Albin Hansson
  • John-Erik Hansson
  • Jennie Lindell

Så ni som vill nämnas i inlägget får fylla på i tråden - med risk att tråden får några sidor till  ;)

Ha en fortsatt fin och solig vecka!

/Fredrik

8) LM alumni som kommer

robinnilsson403

Trodde jag kryssat i, men nu är det gjort!  ;D
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

Memmla

Jag kommer va på plats 👍

Daylight

Emma

Region Mitten