Klossfestivalen - 29-31 oktober 2022 Helsingborg Arena

Startat av Klossfestivalen, 21 September 2022 kl. 18:34

Föregående ämne - Nästa ämne

swemixon

Var lastar man av vid arenan? Är det infarten med grindar mot Olympia?

hopsta

Citat från: Klossfestivalen skrivet 25 Oktober 2022 kl. 11:24Hej hej.

Nu börjar det närma sig - kul!

Tre saker:

- Parkering - det är 23st som sagt att dom gärna vill ha parkering. Helsingborg Arena kan endast lösa 20st inne på deras innegård. Men jag hoppas att alla 23 kanske inte behöver plats? Annars får vi lösa en specialare för de 3 som blir utan. Vi själva i personalen väljer vanlig parkering med p-automat så vi får plats med så många som möjligt av er.

- När ni kommer på fredag och lastar ur och packar in, så respektera att det kommer andra efter er, så ni flyttar er bil direkt, så ni inte är i vägen. Vi får samarbeta. Senast i Göteborg var det alldeles för många som inte parkerade om sina bilar utan lät de stå utanför inlastet.

- På plats när ni kommer från kl.12 nu på fredag 28/10 och ska börja ställa upp, så söker ni upp oss - och då är det Jocke ni ska fråga efter - han har ett kuvert till er med all info och annat. Jag är också på plats givetvis, men Jocke blir er primära kontakt på plats. Han tar hand om er och svarar på era frågor och tar det vidare till mig.

Snart ses vi!

Fredrik Novak
Klossfestivalen

Jag kan avstå parkeringsplats, så då kan jag bidra till att minska 23 till 22 i alla fall.  :)

Wolcker

Jag har också löst parkering på lördagen så minus 1 på lördagen. Dock behöver jag parking på söndagen.
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

Magnusengstrom

Citat från: Wolcker skrivet 28 Oktober 2022 kl. 07:55Jag har också löst parkering på lördagen så minus 1 på lördagen. Dock behöver jag parking på söndagen.

Kör runt i närområdet, finns många gratis parkeringar två till 10 minuters gångväg.

hopsta

Tyvärr fick jag mer än väntat jag var tvungen att ta hand om innan avresa hemifrån. Jag har 8 h körtid och kommer eventuellt inte att vara framme innan det stänger ikväll, utan Henning och jag kommer rigga upp vårat i morgon bitti istället.

Carl T

Jag är utanför men vilken parkering och vilken ingång är det? Var lastar vi in?
När jag plockade isär bitar lärde jag mig att reddish brown tar allting bokstavligt.

Tunnan

Citat från: Wolcker skrivet 28 Oktober 2022 kl. 07:55Jag har också löst parkering på lördagen så minus 1 på lördagen. Dock behöver jag parking på söndagen.
Jag tar gärna parkering då, en dag mindre jagande. Måste man prata med någon eller är det bara hitta något där vi stod igår?

Kwagge

Citat från: Tunnan skrivet 29 Oktober 2022 kl. 05:57
Jag tar gärna parkering då, en dag mindre jagande. Måste man prata med någon eller är det bara hitta något där vi stod igår?

Samma som igår..

MEN

vi måste skärpa oss HUR vi parkerar så att ALLA får plats! Längs med tältet på höger sida går bra o det funkade bra igår men på andra sidan framför "lastbilen" så står vi med nosen upp mot lastbilen o inte som igår. Era kompisar kom ju knappt ut när det stod bilar i tre led!

Ozp

CopMike

Jesperrydhog

Från Helsingborg Klossfestivalen Arena.

Kwagge

Ozp

Carl T

Citat från: Ozp skrivet 30 Oktober 2022 kl. 13:58Brandlarmet har gått

Jag noterar att varken de blåa människorna i bakgrunden eller de beniga i förgrunden utrymde lokalen.
När jag plockade isär bitar lärde jag mig att reddish brown tar allting bokstavligt.

Jesperrydhog