[MOC] Leveranslastbilar och en lowrider

Startat av Nybohov Creation Ltd., 24 December 2021 kl. 15:52

Föregående ämne - Nästa ämne

Nybohov Creation Ltd.

Till ett gammalt bygge som jag håller på att piffa upp behövde jag en leveranslastbil. Jag har ju några sedan tidigare, men de finns antagligen i en "bra låda" TM på ett "bra ställe" TM. När jag satte igång visade det sig att mina idéer inte rymdes i en bil, så det blev fem.

[MOC] Delivery trucks by Nybohov Creation Ltd., on Flickr

Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Colligo

Läckert - får vibben av 70-tals gangsterfilm möter Gotham. Ska bli spännande att se vad de piffar upp!

Jesperrydhog

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: Jesperrydhog skrivet 26 December 2021 kl. 13:56
Riktigt läckra bil byggen.

Tack!

Citat från: Colligo skrivet 25 December 2021 kl. 09:37
Läckert - får vibben av 70-tals gangsterfilm möter Gotham. Ska bli spännande att se vad de piffar upp!

Den första, gula och vita, ska få leverera tyg till ett av mina första byggen, [MOC] Tailor at the Warehouse, som jag håller på att snygga till och ge en riktig bakgård till. Så småningom kommer det nya bilder.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Joacim

Kan bara instämma riktigt snygga! Ja lite DC eller Marvel vibbar blir det allt!

andreaseldh

Citat från: Nybohov Creation Ltd. skrivet 27 December 2021 kl. 19:17
Den första, gula och vita, ska få leverera tyg till ett av mina första byggen, [MOC] Tailor at the Warehouse, som jag håller på att snygga till och ge en riktig bakgård till. Så småningom kommer det nya bilder.

Nu finns 2653 i Medium Azure, men knappast ekonomiskt försvarbart...

Klas Almqvist

Nybohov Creation Ltd.

Jag hade en idé till, men stänkskärmarna passade bättre till en lowrider, så då fick det bli en sådan.

Jag gjorde den först 6 knoppar bred, men det var lite för okrångligt, så jag ändrade till 7 knoppars bredd.

[MOC] Lowrider coupe by Nybohov Creation Ltd., on Flickr

andreaseldh

Citat från: Nybohov Creation Ltd. skrivet 29 December 2021 kl. 19:22
Jag gjorde den först 6 knoppar bred, men det var lite för okrångligt, så jag ändrade till 7 knoppars bredd.

Det är precis därför vi älskar dig!

Jesperrydhog

Jag hade en idé till, men stänkskärmarna passade bättre till en lowrider, så då fick det bli en sådan.

Kul grej att göra.

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: andreaseldh skrivet 31 December 2021 kl. 15:19

Det är precis därför vi älskar dig!

Tackar! Om det inte är en utmaning blir det bara att stapla bitar på varandra, typ.