Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Studbringers S@H

Startat av studbringer, 23 Januari 2011 kl. 18:25

Föregående ämne - Nästa ämne

Tie Fighter

Kommer herr Studbringer att erbjuda något LOTR paket till bra pris vad det lider?

studbringer

Citat från: Tie Fighter skrivet 18 April 2012 kl. 11:43
Kommer herr Studbringer att erbjuda något LOTR paket till bra pris vad det lider?

Jodå det kan du/ni skriva upp ;) blir alla set i ett paket vad det lider... släpps inte förrän Juli så det är ett tag kvar men spara kulorna redan nu :)

Men först blir det en TC-14 special så laddar inför det nu, May the 4th be with you ;) så hajjar ni nog vad det går ut på :)

Kommer snart info här så håll utkik...

Tie Fighter

Ah lysande....vatten och bröd blir det tills dess  :)

Wineyard

Studbringer! Hur går det med min beställning?

Gray

Citat från: studbringer skrivet 16 April 2012 kl. 18:26
Citat från: Brickchaser skrivet 16 April 2012 kl. 09:24
Citat från: Gray skrivet 30 Mars 2012 kl. 23:28
Ett exklusivt set jag skulle vara intresserad av att komma över till bättre pris är The Dynamic Duo Funhouse Escape.
Instämmer helt, du kanske är rätta mannen för jobbet, Studbringer?

Ja självklart är jag den rätta mannen för jobbet, där andra går bet å biter i gräset står Studbringer segrande med flaggan i topp ;) den är dock *censur* svår å få loss men har ju lyckats förr så varför inte nu oxå, behöver veta hur många vi behöver dock... lättare å göra en koordinerad attack på typ 5-10 set eller fler när en ändå är i farten så Gray och Brickchaser skriv upp hur många ex ni vill ha och alla övriga medlemmar får oxå inflika med exemplar oxå för den delen så fixar jag dessa :D The Dynamic Duo Funhouse Escape

Priset sätter vi till 399:- plus 55:- frakt

Tänk på att frakten blir densamma för ett set såväl som 10 set :P shop away

Sätt upp mig för 1 stycke Funhouse!

shutter

Sätt upp mig för 1 stycke Funhouse!
plus lite annat när det närmar sig.
hör av dig när det närmar sig.

studbringer

Så vad det dax igen ;) Shoppa loss å får en kromad TC-14 på köpet... till alla nykommna så finns den inte tillgänglig i Sverige så en bra chans är att knipa den igenom mig ;D all info du behöver finner du nedan:

1) Gå in på http://shop.lego.com/en-US och kika ut Star Wars set för minst $75 eller mer... en direktkvalificerar dig naturligtvis för den exklusiva minifiguren ;), att betala mig i svenska kronor får du fram genom att multiplicera ditt ordervärde i dollar med 9,8 (däri ingår all frakt mm. hit till Sverige) utöver detta tillkommer en inrikes frakt hem till dig på 55:- oavsett ordervärde

2) PM:a eller skriv ner din lista här på set du vill handla så får du PM tillbaka med all info du behöver plus kontonummer

3) invänta leverans med Schenker Privatpaket ;) ungefärlig leveranstid ca 2 veckor och pengarna skall vara mig tillhanda senast torsdag 3:e Maj :)

Enklare kan det inte bli att få en sjukt exklusiv minifigur... en kromad TC-14 :D

Varmt välkommna kära swebrickare och alla er andra oxå så...  May the 4th be with YOU !!!
/Studbringer 

shutter

Ser att Funhouse är restat i USA. Får stryka mig från detta inköp.

Gray

Citat från: shutter skrivet 28 April 2012 kl. 22:59
Ser att Funhouse är restat i USA. Får stryka mig från detta inköp.

Med tanke på att detta set inte kommer säljas överhuvudtaget i Sverige så gör det väl inget med lite väntetid? Lär väl inte finnas många bättre sätt att få tag på settet härifrån Sverige?

tellblom

Citat från: studbringer skrivet 28 April 2012 kl. 02:23

Så vad det dax igen ;) Shoppa loss å får en kromad TC-14 på köpet... till alla nykommna så finns den inte tillgänglig i Sverige så en bra chans är att knipa den igenom mig ;D ......

Vet inte om jag är speciell eller om det gäller VIP enbart men jag får samma erbjudande då jag är inloggad på svenska siten (med den kromade TC-14 vill säga)

/Martin

Fredrik Sörbom

Jag har också fått det mailet:
http://shop.lego.com/en-SE/StarWarsOffers?CMP=EMC-SH2012_April_May4_Teaser_ROE&HQS=heroimage&RRID=1362734&RMID=SAH_2012_04_May4_Teaser_PR_ROE
(hoppas ni kan öppna det)
Vet någon om den kromade lille vännen kommer att gå att få tag på i några svenska butiker?

Tobbe Arnesson

Det verkar ha varit skakigt med leveranserna från Studbringer på sistone, vore kanske bra med en kommentar på det?
Blogg: Robotkampen

studbringer

Citat från: Tobbe Arnesson skrivet 01 Maj 2012 kl. 07:17
Det verkar ha varit skakigt med leveranserna från Studbringer på sistone, vore kanske bra med en kommentar på det?

Ja det var hela 2st medlemmar som inte fick sina Town Hall i tid trots att jag hade beställt dom så det föreligger ett fel någonstans som jag undersöker... för övrigt går det bara strålande och Studbringer levererar ;) så ni behöver inte vara oroliga att ni inte ska få edra kära set menar jag :D

studbringer

Sista utropet för TC-14 figuren... går visst å beställa på svenska S@H oxå men allt blir billigare i det förlovande landet i väst tro mig ;)

Rabatterna i år verkar bli 20% på:

10212 - Imperial Shuttle
10221 - Super Star Destroyer

Så det går ju så klart vidare till er... ;) Happy Shopping!

Gray

Sorry Studbringer, jag får hoppa av Funhouse-beställningen. Såg att S@H sålde den (visserligen för en hel del mer än ditt pris) men med gratis frakt och en gratis TC-14 kunde jag inte motstå det erbjudandet. Det får bli en annan gång!