Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Studbringers S@H

Startat av studbringer, 23 januari 2011 kl. 18:25

Föregående ämne - Nästa ämne

Swe_mckvack

Tackar för erbjudandet men lämnar också min plats i kön.

Hojta till när du får vantarna på en 4x4 crawler så köper jag direkt =)

studbringer

Mega Modular Mania :)

Japp då va det dags igen, undertecknad bjuder in eder alla att shoppa loss på S@H... japp det inkluderar även nya 10224 Town Hall ;)

Beställ minst 2st valfria modul hus och det bjuds på inrikes frakten 8) (gäller 10197, 10211, 10218 och 10224) 2 olika eller 2 lika ?! (bygga en å spara en) det är ju Mega Modular Mania ;D

55:- inrikes frakt tillkommer på övriga beställningar och det går självklart bra att plocka vad som helst på shoppen, multiplicera bara priset i dollar med 9,8 så får du fram vad du får betala i svenska kronor + 55:- frakt !!!

Sen har ju vi ju många Technic fans här oxå, eller vad sägs om månadens special: :o

#8110 Technic Unimog U400 - 1299:-
#8043 Technic Motorized Excavator - 1299:-
#9397 Technic Loggin Truck - 1399:-

Ovanstående Technic set gäller bara månaden ut och den här gången, begränsat antal så risk för utförsäljning... passa på således att bunkra upp ;)

Vi sätter deadlinen till den 1:a Mars 2012 den här gången... leveranstid ca 2-3 veckor, skicka din lista via PM eller skriv i tråden så återkommer jag :)

Varmt välkommna !!!

micke

Vad blir det för pris på 10224?
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

Skafte

...och var tog R2-D2 vägen?  :'(

Kwagge

Citat från: micke skrivet 21 februari 2012 kl. 07:55
Vad blir det för pris på 10224?


199,99 dollar x 9,8= 1959,90....

micke

Citat från: Kwagge skrivet 21 februari 2012 kl. 19:32
Citat från: micke skrivet 21 februari 2012 kl. 07:55
Vad blir det för pris på 10224?


199,99 dollar x 9,8= 1959,90....

Tack Kwagge, nu såg jag att det är jag som inte ens klarar att läsa innantill
Mvh
Micke

Finns på Cuusoo som Micke

studbringer

Veckans tips, om du gillar Cars eller behöver partpacks ;) har ca: 10st, fri frakt om du tar alla jag har :P

Tokyo International Circuit ---> 569:- :D

studbringer

Hög tid för en vårstädning... behöver plats för nyheterna som komma skall så hjälp mig städa upp ;)

Följande set (MISB om inget annat anges) vill jag avyttra till följande priser:
2st - 159:-/st
2st - 259:-/st
2st - 349:-/st
2st - 159:-/st
1st - 599:-
2st - 749:-/st
2st - 299:-/st

Sist men inte minst... 1st :P 100% komplett original (EJ bricklinkad får man väl tillägga) med manual och kartong i bra skick (endast byggd en gång) - 6400:- kan tänka mig en avbetalning på den, hälften nu och hälften nästa månadsslut och leverans då ;) så har fler chans att lägga vantarna på ett modulhus som ej bör fattas våra gator ;D

En blygsam frakt på 55:- tillkommer oavsett hur mycket eller lite du köper av listan ovan, hör av er vid intresse !!!

studbringer

Redan trillat in en nyhet för i år och väldigt unik sådan... mig veterligen finns den inte i sverige ?! :o

Star Wars Super Pack 3 in 1 (9488, 9489, 9495) - 699:-/st

Det priset och erbjudandet gäller endast denna veckan ut så passa på !!! Köp 2 eller fler och det blir fraktfritt... bra minifig/partspack om inte annat ;)

Hjäp mig även tömma i posten ovan, en behöver ett nytt kärt hem om inte annat :'(

mechamike

Citat från: studbringer skrivet 26 mars 2012 kl. 23:16
Redan trillat in en nyhet för i år och väldigt unik sådan... mig veterligen finns den inte i sverige ?! :o
Star Wars Super Pack 3 in 1 (9488, 9489, 9495) - 699:-/st

Det enda stället jag har hittat trippelpack i SW serien är ICA maxi.. (dock inte just den här)
?

Gray

Ett exklusivt set jag skulle vara intresserad av att komma över till bättre pris är The Dynamic Duo Funhouse Escape. Verkar vara nästintill omöjligt att få tag på denna till ett vettigt pris, i alla fall om man inte vill köpa den från en amerikansk BL-affär. Går inte att få tag på via Amazon.co.uk eftersom den är exklusiv till LEGO (och engelska TRU-butiker antar jag) och om och när den släpps här i Sverige lär den väl såklart kosta 50% mer än de $40 dom tar för den i USA, speciellt om den även här bara går att få tag på från LEGO.com och TRU.

Record

Friskt satsat, hälften vunnet..

Wineyard


Brickchaser

Citat från: Gray skrivet 30 mars 2012 kl. 23:28
Ett exklusivt set jag skulle vara intresserad av att komma över till bättre pris är The Dynamic Duo Funhouse Escape.
Instämmer helt, du kanske är rätta mannen för jobbet, Studbringer?

studbringer

Citat från: Brickchaser skrivet 16 april 2012 kl. 09:24
Citat från: Gray skrivet 30 mars 2012 kl. 23:28
Ett exklusivt set jag skulle vara intresserad av att komma över till bättre pris är The Dynamic Duo Funhouse Escape.
Instämmer helt, du kanske är rätta mannen för jobbet, Studbringer?

Ja självklart är jag den rätta mannen för jobbet, där andra går bet å biter i gräset står Studbringer segrande med flaggan i topp ;) den är dock *censur* svår å få loss men har ju lyckats förr så varför inte nu oxå, behöver veta hur många vi behöver dock... lättare å göra en koordinerad attack på typ 5-10 set eller fler när en ändå är i farten så Gray och Brickchaser skriv upp hur många ex ni vill ha och alla övriga medlemmar får oxå inflika med exemplar oxå för den delen så fixar jag dessa :D The Dynamic Duo Funhouse Escape

Priset sätter vi till 399:- plus 55:- frakt

Tänk på att frakten blir densamma för ett set såväl som 10 set :P shop away

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.