LEGO provar att släppa tidigare set med annat färgschema

Startat av Larry Lars, 02 September 2021 kl. 13:25

Föregående ämne - Nästa ämne

Larry Lars

Jag tycker det är intressant att LEGO nu provar att, i Storbritannien, släppa tidigare set med annat färgschema.

Artikel hos Brothers Brick

Artikel hos New Elementary

Fiaten visar ju att detta passar särskilt bra för samlarmodeller av bilar. Detta kan ju komma att skynda på utökandet av antal färger som är nästintill kompletta när det gäller curved slopes och liknande.

Vad säger ni? spännande och roligt eller bara onödigt? ;)
Kolla gärna in mina byggen på Flickr!

ColA

Jag vet inte jag bara vill ha fiaten i blått sen hur Lego tänker det är inget jag tänker på  :P

Eigenbrötler

Lite sniket av dem. "utvecklingskostnaden" för exempelvis fiaten är ju redan betald, och nu kommer den "nya" versionen förmodligen kosta lika mycket som den gamla, men legos omkostnader för den "nya" är ju betydligt lägre än de var för den gula...

Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

CopMike

En del "igennya" bitar i Sand Blue är aldrig fel :D!

Stigge72

Jag tycker att det är en bra idé, men trist att det bara är britter och irländare som får chansen.

Silence101

Citat från: Stigge72 skrivet 02 September 2021 kl. 17:17
Jag tycker att det är en bra idé, men trist att det bara är britter och irländare som får chansen.
Det går att beställa här hemifrån också. Fast inte via Lego själva.
Peter Karlsson, Region Syd
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

CopMike

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Anders67

Jag röstar på Light Royal Blue (LRB) som årets XXX färg 2022

andreaseldh

Jag tycker Fiaten är snyggare i sin ursprungliga gula nyans! När Hundkojan var ny funderade jag på att köpa en extra (plus en stor mängd lösa bitar) och bygga en röd, men det blev aldrig av.