Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Bricks In Tyresö

Startat av ColA, 02 Februari 2021 kl. 10:57

Föregående ämne - Nästa ämne

Studley Heinsbergen

Citat från: ColA skrivet 14 Oktober 2025 kl. 10:04Vill man mot förmodan få plast levererat till Klossfestivalen i Stockholm så kan ni använda frakt metoden Klossfestivalen Stockholm.

Uppge ert nick/namn så ses vi där :)

Kommer du till Peking...?

MrUzagi

Citat från: ColA skrivet 14 Oktober 2025 kl. 10:04Vill man mot förmodan få plast levererat till Klossfestivalen i Stockholm så kan ni använda frakt metoden Klossfestivalen Stockholm.

Uppge ert nick/namn så ses vi där :)

Du kommer inte till Norrköping i närtid?

ColA

Citat från: Studley Heinsbergen skrivet 14 Oktober 2025 kl. 10:57Kommer du till Peking...?
Citat från: MrUzagi skrivet 14 Oktober 2025 kl. 14:54Du kommer inte till Norrköping i närtid?
Jag är osäker på Norrköping så jag kan inte lova något!

MrUzagi

Citat från: ColA skrivet 14 Oktober 2025 kl. 14:58Jag är osäker på Norrköping så jag kan inte lova något!
Ok, så om jag lägger en beställning så kan du ta med till Norrköping om du kommer dit? Annars funkar Klossfestivalen också när jag tänker efter. Det är ju bara en vecka senare.

ColA

Vi ses i Västerås om någon behöver leverans av plast :)  Det finns ett fraktalternativ och uppge ert nick, tack! 

setoryd

Inte bra, Inte bra  ;D 

Det blir alltid så dyrt när man träffar dig  ;)

MrUzagi

Citat från: setoryd skrivet 03 November 2025 kl. 10:44Inte bra, Inte bra  ;D

Det blir alltid så dyrt när man träffar dig  ;)

Jag känner igen den känslan. ;D

byStfn

Citat från: MrUzagi skrivet 03 November 2025 kl. 11:09Jag känner igen den känslan. ;D
Betala i förskott så löser det sig :P

MrUzagi

Citat från: byStfn skrivet 03 November 2025 kl. 22:33Betala i förskott så löser det sig :P
Jag vet inte vad du har för gräddfil, men jag brukar behöva betala i förskott. :D

byStfn

Citat från: MrUzagi skrivet 03 November 2025 kl. 23:53Jag vet inte vad du har för gräddfil, men jag brukar behöva betala i förskott. :D
Haha, det behöver inte dryftas i den här tråden, MEN då är det ju inget problem att det blir dyrt när du träffar Cola - då blir det som med sorteringen; att någon bara kommer med gratis lego till dig ;)

ColA

Om det är någon som önskar plast leverans till @Klossfestivalen Jönköping så använd shipping metoden Klossfestivalen Jönköping :) 

Beställ senast 4/3 Tack! Uppge ert nick/namn. Vi ses i en galax far far away!

ColA

Nu närmar sig äntligen Swebricks stora event i Örebro 28-29 Mars :)

Om någon önskar leverans av bitar dit är det precis som vanligt, lägg en order, skriv ditt namn eller Swebrick nick, använd Swebricks stora event när du checkar ut.
Beställ senast 25/3 tack!

ColA

Bricks In Tyresö kommer till Göteborg om någon önskar plast leverans :) 

Använd fraktmetoden Klossfestivalen Göteborg och beställ senast 29 April. Vi ses där!