Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Bricks In Tyresö

Startat av ColA, 02 Februari 2021 kl. 10:57

Föregående ämne - Nästa ämne

ColA

Skaerbaek 2024, leverans av plast ja dit ska jag  :) 

Använd shipping metoden Skaerbaek 2024 och uppge ert nick/namn. 

Det är som vanligt självklart bara plasten man betalar för och beställ senast 22/9 tack. 

Vi ses där 😊

Kolla även in denna sida!
https://cbblueharvest.weebly.com/sfw24.html

ColA

Är det någon som behöver leverans av plast till Klossfestivalen Stockholm på Waterfront så ska jag dit :) 

Använd shipping metoden Klossfestivalen hösten 2024 och uppge ert nick/namn. 

Det är som vanligt självklart bara plasten man betalar för och beställ senast 24/10 tack. 

Vi ses där 😊

ColA

Snart bär det av mot KF Halmstad :)  
Nu är det en del som redan handlat ändå men är det någon som vill handla något för Leverans dit så beställ senast torsdag eftermiddag så jag hinner packa.

Vi ses där :) 

GustavF

Citat från: ColA skrivet 30 Oktober 2024 kl. 14:04Snart bär det av mot KF Halmstad :) 
Nu är det en del som redan handlat ändå men är det någon som vill handla något för Leverans dit så beställ senast torsdag eftermiddag så jag hinner packa.

Vi ses där :)
En liten jäkel fick det bli :)

ColA

Nu är det dags för årets sista Klossfestival. Är det någon som behöver leverans av mer plast så ska jag dit :) 

Använd shipping metoden Klossfestivalen Karlstad 2024 och uppge ert nick/namn. 

Det är som vanligt självklart bara plasten man betalar för och beställ senast 27/11 tack. 

Vi ses där 😊

Gideon

Citat från: ColA skrivet 19 November 2024 kl. 16:15Nu är det dags för årets sista Klossfestival. Är det någon som behöver leverans av mer plast så ska jag dit :)
Behöver? Nja. Villhöver? Alltid  8)

(Lägger en liten beställning på det som redan låg i korgen och väntade)
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

robinnilsson403

Kunde inte heller låta bli... nu MÅSTE jag dra igång mitt nästa projekt. :p
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

ColA

God jul och gott nytt år önskar team Tyresö alla fina medmänniskor! 

ColA

Nytt år och nya utställningar :) 

Är det någon som behöver leverans av mer plast till Klossfestivalen Norrköping så ska jag dit :) 

Använd shipping metoden Klossfestivalen 2025 och uppge ert nick/namn. 

Det är som vanligt självklart bara plasten man betalar för och beställ senast 30/1 tack. 

Vi ses där 😊

Eriol

Citat från: ColA skrivet 15 Januari 2025 kl. 20:13Nytt år och nya utställningar :)

Är det någon som behöver leverans av mer plast till Klossfestivalen Norrköping så ska jag dit :)

Använd shipping metoden Klossfestivalen 2025 och uppge ert nick/namn.

Det är som vanligt självklart bara plasten man betalar för och beställ senast 30/1 tack.

Vi ses där 😊

Kom på så här i sista stund att jag behöver tre bitar till. Och sen tänkte jag att det kan vara bra med några i reserv när det är minimala genomskinliga bitar. Och sen kom jag på att man måste komma upp i minimibeställningen. Och sen kom jag på att jag nog behöver lite fler bitar också. 

CopMike

Det blev en liten order ;D!

ColA

Nu närmar vi oss äntligen Swebricks stora utställning i Göteborg 5-6 April  <3

Om någon behöver mera plast och vill ha det levererat till Göteborg så kan ni använda shipping metoden "Swebricks stora utställning i Göteborg 2025" och uppge ert nick/namn.

Det är som vanligt bara plasten man betalar för och beställ senast 1 April, Tack!

Vi ses där från fredag och framåt  :D

ColA

Ni hittar mig och eran order vid Blue Harvest i A-hallen :)  

Tack så mycket!

ColA

Nu är snart hösten här och det kan ju vara så att någon behöver mera plast  :P

För leverans till Klossfestivalen i Örebro 6/9 eller i en väl sorterad Biltema påse i Jönköping 7/9!

Beställ senast 3/9 och använd shipping metoden Klossfestivalen / Sorteringen 2025, Tack!
Uppge ert nick/namn och vart ni önskar få den levererad. Det är så klart som vanligt bara plasten ni betalar för! Vi ses där eller i en galax far far away  :-[

ColA

Vill man mot förmodan få plast levererat till Klossfestivalen i Stockholm så kan ni använda frakt metoden Klossfestivalen Stockholm.

Uppge ert nick/namn så ses vi där :)