Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Bricks In Tyresö

Startat av ColA, 02 Februari 2021 kl. 10:57

Föregående ämne - Nästa ämne

MrUzagi

Citat från: ColA skrivet 25 Mars 2024 kl. 09:57Om någon önskar leverans av mera plast till Klossfestivalen i Uppsala den 30/3 så ska jag dit :)

Använd shipping metoden Klossfestivalen Uppsala 30/3 2024 och uppge ert nick/namn.

Det är som vanligt självklart bara plasten man betalar för och beställ senast 28/3 tack.

Vi ses där 😊
Meh. Jag hade saker i varukorgen men behövde "kolla en sak" blev distraherad och glömde trycka igenom beställningen. Mea culpa.
Nåväl, då kan jag ju komplettera mera till en senare leverans.

ColA

Om någon mot förmodan behöver mera plast så kan man få leverans till Klossfestivalen i Karlskrona alternativt Västerås då jag ska dit med Mos Legos :) 

Använd shipping metoden Klossfestivalen Karlskrona/Västerås 2024 och uppge ert nick/namn + stad.  

Det är som vanligt självklart bara plasten man betalar för och beställ senast 2 dagar innan eventet startar tack. 

Vi ses där 😊

ColA

Karlskrona var fantastiskt 😊 

Vi ses i Västerås snart 😃

darthemil83

Det är alltid kul att få leverans ifrån dig. Det är så omsorgsfullt packat. 😊🖤

ColA

Citat från: darthemil83 skrivet 10 Juni 2024 kl. 16:13Det är alltid kul att få leverans ifrån dig. Det är så omsorgsfullt packat. 😊🖤
Tack Emil ❤️

ColA

Om någon behöver mera plast så kan man få leverans till Klossfestivalen i Örebro då jag ska dit med Mos Legos och hämta en pokal 😉

Använd shipping metoden Klossfestivalen Örebro 6/7 och uppge ert nick/namn!

Det är som vanligt självklart bara plasten man betalar för och beställ senast 3/7 tack.
Vi ses där 😊

ColA

Bricks In Tyresö kan man lita på 🤪

PS. Ni måste läsa inlägget innan och förstå att jag försöker skoja lite 😊

darthemil83

Min tyngsta BL order någonsin 1,7 kg tack för snabb hantering 

Bokeslundsparken

Citat från: darthemil83 skrivet 13 Augusti 2024 kl. 17:19Min tyngsta BL order någonsin 1,7 kg tack för snabb hantering
Grått en dag, ett ögonblick i sänder...
In vino veritas.

Jenny242

60 lagda ordrar hos Bricks in Tyresö. Det ska firas med att han får vara med i mitt ena kommande bygge 😀

IMG_1931.jpg
Jenny242
Region Hufvudstaden

CopMike

Citat från: darthemil83 skrivet 13 Augusti 2024 kl. 17:19Min tyngsta BL order någonsin 1,7 kg tack för snabb hantering
Den högra bilden visas endast i svartvitt ser jag ;D!

darthemil83

Citat från: CopMike skrivet 13 Augusti 2024 kl. 20:29Den högra bilden visas endast i svartvitt ser jag ;D!
Gudfader börjar bli 🦯👴🏻

darthemil83

Citat från: Bokeslundsparken skrivet 13 Augusti 2024 kl. 18:09Grått en dag, ett ögonblick i sänder...
Det kommer bli färg i bygget Martin ! Jag lovar . Annars får du ta över mitt Lego .

Bokeslundsparken

Citat från: darthemil83 skrivet 14 Augusti 2024 kl. 22:28Det kommer bli färg i bygget Martin ! Jag lovar . Annars får du ta över mitt Lego .
Haha! Jag litar på dig, dina byggen gör mig aldrig besviken!
In vino veritas.

ColA

Om någon önskar leverans av mera plast till Klossfestivalen i Eskilstuna 31/8 så ska jag dit :) 

Använd shipping metoden Klossfestivalen Eskilstuna och uppge ert nick/namn. 

Det är som vanligt självklart bara plasten man betalar för och beställ senast 28/8 tack. 

Vi ses där 😊