Kvartalstävling 2020:4 24 dagar fram till JUL!

Startat av krakfot, 09 November 2020 kl. 14:50

Föregående ämne - Nästa ämne

Godtfred

Dag 24: Årets Julklapp?

(Har inte räknat, men bryter nog maxantalet bitar... Så den kan säkert strykas.)

God Jul alla Swebrickare och tack för den inspirerande tävlingen och att se alla fina bidrag!

Teabox

Emma

24 dec. 120 bitar.

Tomten: förr, nyss och nu!

Enligt säker källa har tomten nu övergett både brev, ms-dos och all annan gammal skåpmat. Nu är det drönare som gäller!
Region Mitten

andreaseldh

Det blev en annorlunda jul i år. Min syster ordnade coronasäkert mingel ute på altanen. Det blev inte heller det traditionella Legopysslet (istället för julklappar, skänker jag pengar till välgörenhet och ger släktingarna ett Legopyssel som ledtråd till årets välgörenhet) utan enbart en presentation av årets välgörenhet.

eMpTyW

Är det fler icketävlanden än jag som dööööör av förväntan över hur tävlingen gått?

Skafte

Citat från: eMpTyW skrivet 26 December 2020 kl. 10:04
Är det fler icketävlanden än jag som dööööör av förväntan över hur tävlingen gått?

Jag skulle gissa att den som leder den 23:e och får flest poäng i röstningen den 24:e vinner.  ;)

krakfot

Förlåt mitt sena svar men Skafte har rätt, Det är Emma som står som segrare efter 24 tuffa tävlingar men jag vill verkligen tacka alla som ställt upp i denna tävling oavsett om ni byggt 24 byggen eller 1. Det har varit lite jobb att se till att allt blev rätt och tack till er som rättat mig när jag räknat fel eller missat små detaljer. Trots det har detta varit en riktigt rolig tävling att administrera och det beror helt och hållet på er alla underbara byggare och alla de som ställt upp som bedömare (inte en enda som jag frågade tackade nej).

Så ett stort grattis till er alla som byggt och ett extra stort till Emma som efter detta maraton står som vinnare!

övriga placeringar är som följer...

1   Emma
2   Skafte
3   Sesse
4   Godfred
5   Teabox
6   Janho
7   janhansson
8   embe
9   Menglad
10   AndreasEld
11   Tornet
12   Stigge72
13   Eriol
14   Bokeslundsparken
15   Memla
16   Danielbrrssn
17   Wolker
   ColA
19   Jesperryydhog
   Swestar
   JennieLindell
   JonKlarstrom

ColA

Grattis Emma och verkligen bra jobbat alla!

Emma

Citat från: ColA skrivet 26 December 2020 kl. 22:43
Grattis Emma och verkligen bra jobbat alla!

Tack! Och tack så mycket allihopa för den pepp som era bidrag gett under månaden. Verkligen inspirerande.
Region Mitten

Misa

Jättekul tävling att följa, även från sidan av.

Grattis Emma och alla andra som byggt!

Teabox

janho

Grattis Emma! Och tack till krakfot och alla andra deltagare för en jättekul tävling.

Anders67

Grattis Emma och tack Krakfot för en mycket rolig tävling!
Deltar i CB Blue Harvest och CB Castonien

Bokeslundsparken

In vino veritas.