AFOLvsAFOL 2020 - Final!

Startat av krakfot, 11 Oktober 2020 kl. 14:48

Föregående ämne - Nästa ämne

Vilket av dessa bidrag förtjänar din röst?

Bidrag 1: Nycklar
29 (49.2%)
Bidrag 2 Blocket
30 (50.8%)

Antal personer som röstat: 59

Omröstningen har avslutats: 18 Oktober 2020 kl. 14:48

krakfot

Så var det dags att kora årets vinnare i AFOL vs AFOL 2020, vilket av dessa två bidrag förtjänar din röst? omröstningen pågår i 7 dagar men pass på, vänta inte till sista stund...

Bidrag 1:

Bidrag 2:

Kwagge

Skulle man kunna få bilderna i större storlek med så man ser hur de är byggda?

Teabox

krakfot

Tiden springer iväg och det är mindre än halva röstningstiden kvar. Jag kan meddela att det är extremt jämnt mellan bidragen så gå in och rösta! din röst gör skillnad och kom ihåg: om du inte röstat har du ingen rätt att påstå att fel bidrag vann...

krakfot

En dag kvar innan vi får veta ven som blir årets AFOLvsAFOL-mästere! In och rösta nu ni som inte gjort det.

krakfot

Swebrick vi har en vinnare... Alla Stockholmare vet kanske att silvermadaljen går till byStfn pch hans nycklar och nu vet restan av Swebrick detta också. Guldmedaljen går således till blocket som skapades av Skafte. Ett stort grattis till båda kreatörerna med ett lite extra stort grattis till Skafte.

ColA

Grattis Skafte till segern  :)

Bra kämpat alla 2   :P

Anders67

Grattis båda, vilken jämn fight!

Silence101

Mycket snygga byggen bägge 2. Grattis till er.
Peter Karlsson, Region Syd
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

dalle

Grattis Skafte!!!
Är du bakis i dag.  ;)

Skafte

Stort tack!

Och god kamp, bystfn, hoppas vi möts snart igen i något tävlingssammanhang.  :-*

Jag börjar skriva på en idé till nästa sommars tävling direkt.

byStfn

Citat från: Skafte skrivet 19 Oktober 2020 kl. 10:08
Stort tack!

Och god kamp, bystfn, hoppas vi möts snart igen i något tävlingssammanhang.  :-*

Jag började räkna studs och ditt block och penna är ju verkligen gigantisk! Grattis till vinsten - ingen jag hellre förlorar mot än dig! :D

Odidoma

Citat från: Skafte skrivet 19 Oktober 2020 kl. 10:08
Stort tack!

wow, gigantiskt. Jag är lite nyfiken på underlaget i tile & plates, hör det ihop med bidraget eller är det något annat roligt på g?