Ryan Howerter Reverse Engineering Challenge 2020

Startat av o0ger, 07 April 2020 kl. 13:06

Föregående ämne - Nästa ämne

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

o0ger

REC34 var riktigt svår. Det var en ny teknik som är riktigt klurig.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

o0ger

Eriol

Citat från: o0ger skrivet 08 Maj 2020 kl. 09:28

Tjuvtittade på lösningen och ville prova själv, men jag vågar helt enkelt inte eftersom bitarna som används känns så tunna och jag är rädd att ha sönder dom när jag tar isär. Men det kanske finns något bra trix för att göra det på ett riskfritt sätt?

o0ger

Citat från: Eriol skrivet 11 Maj 2020 kl. 17:01
Citat från: o0ger skrivet 08 Maj 2020 kl. 09:28

Tjuvtittade på lösningen och ville prova själv, men jag vågar helt enkelt inte eftersom bitarna som används känns så tunna och jag är rädd att ha sönder dom när jag tar isär. Men det kanske finns något bra trix för att göra det på ett riskfritt sätt?
Jag vet inte. Jag tror de går sönder :(

o0ger

REC35: Den är faktiskt mycket mer stabil än det ser ut.

o0ger

Godtfred

Citat från: o0ger skrivet 29 Augusti 2020 kl. 19:50
Dagens utmaning är ett gästspel av vår egen Godtfred!

https://www.instagram.com/p/CEexf2CDQNf/?igshid=1e78vcslxw7hl
Oj, där ser man. Hade jag ingen aning om. Man kan tycka att han skulle höra av sig på något sätt...

andreaseldh

Mäjlar vi lösningen till o0ger, som vanligt?

o0ger

Citat från: Godtfred skrivet 29 Augusti 2020 kl. 19:57
Citat från: o0ger skrivet 29 Augusti 2020 kl. 19:50
Dagens utmaning är ett gästspel av vår egen Godtfred!

https://www.instagram.com/p/CEexf2CDQNf/?igshid=1e78vcslxw7hl
Oj, där ser man. Hade jag ingen aning om. Man kan tycka att han skulle höra av sig på något sätt...

Jag skickade alla helgutmaningarna till honom. Sen kom jag på att det var din utmaning så jag bad honom ge dig lite kredd.

o0ger

Citat från: andreaseldh skrivet 29 Augusti 2020 kl. 21:05
Mäjlar vi lösningen till o0ger, som vanligt?

Den har redan varit med i helgutmaningen ;)

andreaseldh