Ryan Howerter Reverse Engineering Challenge 2020

Startat av o0ger, 07 April 2020 kl. 13:06

Föregående ämne - Nästa ämne

o0ger

Här är min lösning till REC10
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

janho

Grattis oOger!

Jag hade samma lösning till REC10 och nästan samma till REC11: Jag använde 4 gånger 1x1 brick with studs on two sides, i stället för 2 gånger 1x2 brick with studs on two sides (or vad dom kallas).

Allt detta gör mig nästan vilja att gå med på Instagram... :-)

Godtfred

Nu har jag inte läst på IG om vilka krav som gäller och hur lösningen var på bonusutmaningen, men kanske var det något så här? (Men de två delarna sitter inte ihop "hårt"...)

o0ger

Citat från: Godtfred skrivet 19 April 2020 kl. 20:47
Nu har jag inte läst på IG om vilka krav som gäller och hur lösningen var på bonusutmaningen, men kanske var det något så här? (Men de två delarna sitter inte ihop "hårt"...)
Det fanns inga krav eller restriktioner på bonusuppdraget. Det var bara en bild. Men jag tror inte att du hade fått godkänt för den här lösningen. Alla bitar måste sitta ihop på något sätt. Lösningen innehåller inga clips eller neck brackets ;)

o0ger

Citat
Allt detta gör mig nästan vilja att gå med på Instagram... :-)

Det finns otroligt mycket innehåll på Instagram. Du kan ha en helt stängd profil så du behöver inte dela något själv. Du kan bara titta på andras bilder om du vill.

o0ger

Min lösning till REC12. Kärnan består av 8 st headlight bricks i två lager.

o0ger

Nu börjar det dyka upp lite mer "tveksamma" lösningar i Ryans utmaningar. Nåja, det kan vara bra för er att lära er att använda pins också:

Här är den "officiella" lösningen till REC13.

o0ger

Jag löste REC 13 så här.

o0ger

Jag tror ni är redo för lösningen på det där bonusbygget nu :)

Godtfred

Den var lurig! Fortsatte inte med min lösning med clips och neck brackets...

o0ger

o0ger

Är det bara jag som har bilder på mina lösningar?

o0ger

REC16 borde ni känna igen från mina helgutmaningar ;)

o0ger

Här är min lösning till REC17