Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Microdolls

Startat av Ozp, 20 November 2019 kl. 12:14

Föregående ämne - Nästa ämne

Ozp

Lego släpper en ny serie Disney Princess Storybook Adventures med små minidolls.

https://www.thebrickfan.com/lego-disney-princess-storybook-adventures-2020-official-set-images/

o0ger

Citat från: Ozp skrivet 20 November 2019 kl. 12:14
Lego släpper en ny serie Disney Princess Storybook Adventures med små minidolls.

https://www.thebrickfan.com/lego-disney-princess-storybook-adventures-2020-official-set-images/

Min spontana tanke var "Polly Pocket Ripoff". Men de är ju supergulliga. Jag börjar också fundera på vad man kan använda de där förpackningarna till ;)
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

janho

Jag håller med 100%. De är verkligen super gulliga!

mechamike

Citat från: o0ger skrivet 20 November 2019 kl. 12:59
Men de är ju supergulliga. Jag börjar också fundera på vad man kan använda de där förpackningarna till ;)

Verkligen supergulliga.. Själv börjar jag fundera på vilken storlek jag ska bygga på min nästa stridsvagn eller banddrivna haubits så det passar till min Microdolls Army
?

andreaseldh

Är dom helt stelopererade?

Clarmo

Citat från: mechamike skrivet 20 November 2019 kl. 13:24
Citat från: o0ger skrivet 20 November 2019 kl. 12:59
Men de är ju supergulliga. Jag börjar också fundera på vad man kan använda de där förpackningarna till ;)

Verkligen supergulliga.. Själv börjar jag fundera på vilken storlek jag ska bygga på min nästa stridsvagn eller banddrivna haubits så det passar till min Microdolls Army

Do it (läs det med Palpatines röst  ;D )

crowwlime_

Citat från: Clarmo skrivet 20 November 2019 kl. 17:43
Do it (läs det med Palpatines röst  ;D )

Annat är omöjligt!

Fick mig att tänka på denna Off topic-bild

Memmla

Men va söta :D
Påminner verkligen om Polly pocket, men jag gillar det. :)

Emma

Region Mitten

BeardedNerd

Sitter inte huvudet på en bar så att det går att vrida på, som minifig-bebisarna?

Anders67

Det vore en miss om de inte gick att byta huvuden, barn älskar att modda figurer, även vi 😁
Deltar i CB Blue Harvest och CB Castonien

Stigge72

Citat från: Anders67 skrivet 24 November 2019 kl. 11:51
Det vore en miss om de inte gick att byta huvuden, barn älskar att modda figurer, även vi 😁
Jag tycker att huvudena ser ut att vara väldigt lika de som sitter på friendsdockorna iallafall.

byStfn

Citat från: Stigge72 skrivet 27 November 2019 kl. 11:10
Citat från: Anders67 skrivet 24 November 2019 kl. 11:51
Jag tycker att huvudena ser ut att vara väldigt lika de som sitter på friendsdockorna iallafall.

Jag tror att det är det. Kolla på dessa t.ex. Inte sjutton gör de en mindre variant på odjurets huvud?