Recension: Mini, Camper Van, F40, Beetle samt Caterham Seven i jämförelse

Startat av jemakrol, 27 Juli 2016 kl. 22:39

Föregående ämne - Nästa ämne

Skafte

Citat från: jemakrol skrivet 18 Oktober 2016 kl. 07:46
Fundering: finns det nån mer bil man borde ha som passar in i "serien". Då räknar jag inte gamla bubblan. Enzon?

Efter att ha byggt Ferrarin härom veckan krafsade jag fram alla bitar till , Lamborghini Gallardo LP 560-4 Polizia. Lite mindre skala, och har inte så mycket wow-faktor eftersom jag vägrar använda klistermärken, men för att vara från 2010 tycker jag de fått till formen rätt ok i alla fall.

Den finns också i gul version: Lamborghini Gallardo LP 560-4

andreaseldh

Fundering: finns det nån mer bil man borde ha som passar in i "serien". Då räknar jag inte gamla bubblan. Enzon?

Model Team var 16 set av varierande kvalitet mellan 1986 och 2004, jag tycker Giant Truck från 1996 är snyggast.

Kwagge

Citat från: Skafte skrivet 18 Oktober 2016 kl. 08:42

Efter att ha byggt Ferrarin härom veckan krafsade jag fram alla bitar till , Lamborghini Gallardo LP 560-4 Polizia. Lite mindre skala, och har inte så mycket wow-faktor eftersom jag vägrar använda klistermärken, men för att vara från 2010 tycker jag de fått till formen rätt ok i alla fall.

Den finns också i gul version: Lamborghini Gallardo LP 560-4

Jag har gul om någon vill köpa  ;)

Ashman

Menar du  Enzo Ferrari från Racers-serien i technicstil så är den alldeles för stor för att passa ihop, se mitt foto

jemakrol

Nej, jag funderade nog mer på denna:

Men när jag tänker efter är den nog, precis som den oväntat snygga Gallardon, för liten?
flickr|insta|fb|www
It's a mother beautiful bridge and it's gonna be there, ok?

Eigenbrötler

Medans vi ändå pratar om andra bilar, vet någon om någon fin Lamborghini Countach man kan bygga? Moc eller inte bara det finns instruktioner och bilen ser bra ut :)
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

Eigenbrötler

Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀