Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

BeO

Idag fick jag hem http://brickset.com/sets/374-2/Fire-Engine och , båda med box och instruktioner. Tyvärr saknades två vita 3009 till Shellmacken, och framhjul, styrning och några andra bitar till brandbilen. Dock i gott skick, det som finns. Nu kommer det mindre roliga jobbet med att hitta bitar från rätt tidsperiod  ::)

Dark_Link

Köpte en för 80:- på TRU, inågon när jag kom hem att jag redan hade en.  :-\

Silence101

Jaha, då har jag varit på Mall of Scandinavia och besökt Lego Store.
Jag skulle bara titta och kanske dregla lite.
Pratade med en av tjejerna en lång stund, plus en AFOL :))
Detta slutade med en helt (o)nödig kopp med lösa bitar och en yellow submarine.
PS jäklar vad stor den orangea Porschen är !!!  :) :) :)
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

Kwagge

vi köpte batteri för 89,90kr på TrU. på köpet fick man välja två polybagar. Min son valde R3-M2.. kollade BL priset.. skulle tagit två av de  ;)

insurrection

Fick äntligen hem denna efterlängtade raritet efter en riktigt utdragen transport (ca ett år) via släktingar och bekanta:



Garanterat högst snitt-bit-pris av alla set jag äger, gissar att det antagligen också är de enskilt dyraste bitarna.

Nu ska det bara byggas en display för alla Unikittys - kanske kan matcha det med att den nya Uni-kitty-showen kommer igång på cartoon-network?

priest666

#6260
VW Beetle, köpte av FB säljare och i dag har jag hämtat ut den...Lycka kan komma i små format  :)



...EDIT: Ett litet paket till...




Kwagge

Blev ett set pga de nya biten 27928 finns det 24st i det setet... Sen att man fick en Bubbla på köpet o trippla vippoäng gjorde det inte sämre  ;)

Hans B

Blev påfyllning av VW-samlingen i helgen:



Men fortfarande fattas "lilla" bussen (polybag). Måste åtgärdas ...

andreaseldh

... fortsättning från Tips om prisvärt LEGO (inga auktioner) ...

... en fjärrstyrd bandvagn för en knapp hundring mindre på BR.

Nybohov Creation Ltd.

Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

BeO

Igår blev det ett litet fint paket från Blocket  :D



BeO

Det är med blandade känslor man hittar en sådan här bit i en IKEA-kasse med 15kg blandat Lego...

Känns den igen?  :)


priest666

Hämtade ut mitt byggexemplar av VW CAMPER VAN i förrgår...Denna gav verkligen mersmak att bygga de andra i serien :)


Hans B

#6269
Hittade 10224 (Town Hall) i en obruten snygg box i helgen. Nu har jag 7 stycken olika modulhus, jakten fortsätter!


LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.