Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

andreaseldh

Citat från: Wolcker skrivet 27 juni 2016 kl. 14:46
Köpte lite lego den senaste veckan

Jag räknade till 33 askar. Hur mycket lego köper du när du köpet mycket?

Eigenbrötler

Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

Wolcker

Citat från: andreaseldh skrivet 27 juni 2016 kl. 23:33
Citat från: Wolcker skrivet 27 juni 2016 kl. 14:46
Köpte lite lego den senaste veckan

Jag räknade till 33 askar. Hur mycket lego köper du när du köpet mycket?

det var lite ironiskt ^^
Flickr Wolcker
Hemsida Wolcker.com
Instagram  Wolcker

insurrection

Var ju extremt utplockat på tontoy nu men kunde omöjligt se att det inte skulle vara någon vinstaffär ändå så gick lös och köpte det mesta jag kunde hitta, technic, disney princess o city blev det tror jag.

Gideon

Citat från: Eigenbrötler skrivet 27 juni 2016 kl. 23:40
90 påsar mixels  ;D
Så man kan köpa lite kulleder i din butik sen...? ;)

Eigenbrötler

Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

andreaseldh

#5991
Det finns i alla fall en mindre gul Technic Axle 32L i butiken, för den köpte jag idag i måndags kväll. Plus lite annat smått och gott till Little Ben.

andreaseldh

Och idag kom axeln fram! För att komma upp till minimiköp, köpte jag även denna minifigur. Intressant att en skurk har samma frisyr som Godtfred Kirk Christiansen.


Eigenbrötler

Citat från: andreaseldh skrivet 01 juli 2016 kl. 19:41
Och idag kom axeln fram! För att komma upp till minimiköp, köpte jag även denna minifigur. Intressant att en skurk har samma frisyr som Godtfred Kirk Christiansen.
http://


hahah ja det var underligt :)


jag köpte
och fick med denna på köpet:


Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

BeO

Två styck hittades i butik. Inga superpriser tyvärr (riktpris -20%). Köper nästan aldrig dubletter, men just detta set slog an en nostalgisträng inom mig när det släpptes så det kan vara kul att ha en obruten förpackning eller två för framtiden. och http://brickset.com/sets/920-2/Rocket-Launch-Pad var mina favoritset när jag var liten, så det var en riktig kick att äntligen få bygga ett stort spaceset när Bennys skepp släpptes 2014.

swestar

Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Boathill

Tre stycken på ICA Maxi för 670 kr/st :)

o0ger

Jag köpte Ultimate Robin, Ultimate Beast Master och Ultimate Lavaria på Åhléns i Kista idag för 69 kr/st
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Skafte

Fem st för 49,90 st på Clas Ohlson i Visby. De hade visst hittat fler sedan jag var där sist...

byStfn

Blev en Luke Skywalker för bara 149 kr på lokala leksaksbutiken. Felmärkning eller något eftersom databasen sa något annat. Sen blev det 7 påsar Disney-figurer till kommande byggen. Kände igenom en hel låda.. Pust.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.