Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

priest666

Fick dessa i dag, beställde dem tidigare  :)






andreaseldh

Köpte på MoS 8 januari:


Och 11 januari:

  • 2 st belysning
  • Bad Cop nyckelring 850896
  • En annan slumpvald serie 15

byStfn

Idag köpte jag en MetalBeard's Sea Cow via ombud på rea i en leksaksbutik i Norge. Kostnad: ~1200 SEK!! Slutrea på gamla set i en småby där de har oerhört stort utbud men inte så många kunder :P

Lutar även åt ett Simpsonshus för 970 SEK!

BeardedNerd

Ica Maxi har fått in Nexo Knights. Jag köpte en Ultimate Clay.

swestar

Några rymdgubbar anlände idag :)
Tack Yogabeership
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

x_inteduplo_x

Citat från: byStfn skrivet 15 januari 2016 kl. 11:28
Idag köpte jag en MetalBeard's Sea Cow via ombud på rea i en leksaksbutik i Norge. Kostnad: ~1200 SEK!! Slutrea på gamla set i en småby där de har oerhört stort utbud men inte så många kunder :P

Lutar även åt ett Simpsonshus för 970 SEK!
Nice! Har dom för under 300 kr? Isf vill jag ha två!

Jimpen

Idag hittade jag en för 359 kronor på en mack i Skåne. Impulsköp, men kändes rätt givet ändå.   :D

BeardedNerd

Det blev en och tretton figurer, varav alla utom en blev dem jag ville ha. Ganska lätt att klämma fram den här serien med många unika delar.

bitbrist

Följde med Syd till Legobutiken i Köpenhamn. Det var mitt första besök som AFOL och jag gjorde mitt bästa för att fylla två stora burkar, vilket bla resulterade att jag lyckades med att få det regna svarta 54200 när jag klämde på en burk för att få en bit att åka ner lite till ;D



Totalt 930g och det tog nog 1.5-2 timmar att fylla dom. Fråga mig inte hur många bitar eller vad jag ska göra med alla svarta 30374, men kunde inte låta bli att fylla på med dom på slutet.

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Memmla

TrU i Karlstad sålde visst av några för 65 kronor så plocka upp en. Sen hitta jag äntligen serie 15 minifigurer men orkade inte stå och klämma allt för länge så fick mig en för att få en skunk.

Emma

Köpte en burk pab på mos igår. Massor av bruna slopes. Och 10 mixlar som såldes för halva priset.

bitbrist

Citat från: Emma skrivet 24 januari 2016 kl. 13:50
Köpte en burk pab på mos igår. Massor av bruna slopes. Och 10 mixlar som såldes för halva priset.

Smart teknik med de bruna slopes! Funderade igår i Köpenhamn på nåt effektivt sätt att packa dom i burken, men kom inte på något.

Roger Brickjet

Citat från: Emma skrivet 24 januari 2016 kl. 13:50
Köpte en burk pab på mos igår. Massor av bruna slopes. Och 10 mixlar som såldes för halva priset.
Vackert!

drdoddo

Blev ett besök på MoS och fick med mig en sandcrawler hem! blev även en liten burk med div godsaker. och som grädde på moset hade och anlänt när jag kom hem. ganska nöjd just nu  ;D

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.