Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

swedish_kitsune

Var sjuk hemma, då ramlar dessa in i brevlådan.  ;D Helt plötsligt var dagen inte alls så usel som den började.







Silence101

Oj, nu dreglade jag ner mobilen :P
It all seems so stupid, it makes me want to give up.
But why should I give up when it all seems so stupid?

Peter S

Hittade en påse ej komplett . Eftersom jag inte hade någon pejl på hur ZNAP funkade så satsade jag en tjuga. Tänk att LEGO vågat sätta sin logga på något sånt här... I lilla bookleten finns på baksidan en bild på en kille som sitter i en F1-bil (juniorstorlek) byggd av röda ZNAP. Med tanke på att 1998 var enda året så tror jag knappast någon samlade ihop bitar för att bygga bilen...

Manne

#5298
Dagens köp , såg så imponerande ut så var tvungen.. Väldans många minifigar med i settet.. Ska bli intressant o bygga senare..

Med Vänlig Hälsning Manne
Nybörjare igen som gärna bygger med plast..
Mannesalt, on Flickr

erik1107

Köpte på webhallens 10%-rea idag för 125kr. Jag lyckades behärska mig och inte köpa mer än så just idag :)

Memmla

Fyra nya Simpsonsfigurer bjöd jag mig själv på efter att ha jobbat hela helgen och missat allt kul som folk var ute på. :p

Blev Homer, Marge, Maggie och Dr. Hibbert, brydde mig inte om att klämma utan gick på att välja olika markeringar bara.

andreaseldh

#5301
Fredag:
Blocks magazine nr 8



Söndag:
Kalle Anka & C:o med
Friendstidningen med

Måndag:

4 minifigurer Simpsons serie 2 (ännu oöppnade) Smithers, Hibbert och 2 st. Lisa
Kalle Anka & C:o med (ja, en till)

Tisdag:
Blixtvisit hos Mr. Gill



Och denna minifigur



Surf Green

Citat från: swedish_kitsune skrivet 29 maj 2015 kl. 18:58
Var sjuk hemma, då ramlar dessa in i brevlådan.  ;D Helt plötsligt var dagen inte alls så usel som den började.





Men för helvete!!! :)
Det är ju min önskelista du betar av!
Var hittar du alla godsaker, bricklink?
Tur man har lite fina grejer på ingång själv annars hade livet varit svårt! :)

swedish_kitsune


[/quote]
Men för helvete!!! :)
Det är ju min önskelista du betar av!
Var hittar du alla godsaker, bricklink?
Tur man har lite fina grejer på ingång själv annars hade livet varit svårt! :)
[/quote]

Jag avslöjar inte min langare, kan dock säga att snart är hela classic space samlingen komplett. ;)

darthmortar

Köpte i Oslo, när jag ändå var här. Nedsatt pris till ca 729 SEK på BR. Desutom får man ju sparmärken även här.
Sex små legobitar kan kombineras på 915 miljoner olika sätt. Själv kan jag kombineras på 12 olika sätt.

Skafte

x2
x2
x2





Allt på Coop Forum i Visby - halva priset! Många bra kalaspresenter, berättade min hjärna för mig när jag plockade korgen full. Tack till nya medlemmen eMpTyW som tipsade!

Har byggt lilla Elves-setet , känner för att åka tillbaks och köpa fler. Bra partspack!

Anders67

Trots massor av köpta set i maj så var man ju TVUNGEN att skaffa nya   imperial shuttle Tydirium i Billund igår!

dalle

Citat från: Anders67 skrivet 05 juni 2015 kl. 16:37
Trots massor av köpta set i maj så var man ju TVUNGEN att skaffa nya   imperial shuttle Tydirium i Billund igår!
Juni = ny månad!
Du verkar inte få nog av Billund.   :D

Martin

Fick hem ett par till Bionicle 2015 set, har också klickat hem ett 60-tal Krana masker från Bricklink till min samling... :)



Skafte

Citat från: Martin2988 skrivet 06 juni 2015 kl. 00:33
Fick hem ett par till Bionicle 2015 set, har också klickat hem ett 60-tal Krana masker från Bricklink till min samling... :)

Wow! Det där kan bli något till utställning i höst. Färgglatt!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.