Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

andreaseldh

För drygt 600 kr PaB på S@H. Ytterst märkligt att 60601 säljs men inte 60592.

erik1107

Blev en och för 249kr styck efter tips i andra tråden av mssm.
Nu är dock den svåra frågan vad jag ska ha för ursäkt för att ge presenter till sonen, hmm :D

andreaseldh

På dagens kombinerade Stockholmsfika/besök i Mr Gills butik köpte jag
Och eftersom jag var smart nog att besöka butiken före alla andra, fick jag dessutom en present i form av Gummibåt

Under fikat delade CopMike ut klassiska ankor till oss alla, min blev såhär:

Illuwatar

Blev en hos Mr Gill. Plus lite lösbitar från hans glasburkar... :)
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

ByggareDan

Igår blev det en liten polishelikopter och en spookytjej CMF som Copmike hjälpligt klämde fram åt mig + några minfigben allt hos MrGill och idag blev det en annan polishelikopter på Ica.


/ByggareDan

Jasminkov

Har nu idag äntligen köpt set 31026. Byggsuget kryper på medan man väntar på andra beställda set.

Har länge undvikt denna lilla stadshörna just för att den ser så simple och tråkig ut. Men jag vet att den kommer säkert att vara hur fin som helst.

Eigenbrötler

tömde 99 lots hos Bricks on the Dollar http://www.bricklink.com/store.asp?p=Ctbyrne

Han har 50% på alla Used.
Ta en titt i min butik, jag kanske har bitarna du behöver?
 ▶▶▶𝕰𝖎𝖌𝖊𝖓𝖇𝖗𝖔𝖙𝖑𝖊𝖗𝖘◀◀◀

beguiristain

Har lovat mig själv att ta det lugnt ett tag nu. Men det är ju det där Cracklink som spökar. 3 nya ordrar ikväll. Hur ska man kunna låta bli? Tips tages emot tacksamt. Och kom då ihåg att jag saknar både karaktär och självdisciplin...   :o


Nybohov Creation Ltd.

En massa bricks i Dark Orange på Bricklink. Vet inte till vad de ska användas, men lönen kom i dag och den ska ju användas till något vettigt.
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Odidoma

Citat från: Nybohovsbyggarna skrivet 25 mars 2015 kl. 21:37
En massa bricks i Dark Orange på Bricklink. Vet inte till vad de ska användas, men lönen kom i dag och den ska ju användas till något vettigt.
+1 jag körde samma taktik men inte samma färg.

Tektor

Jag har tre barn som alla fyller år samma vecka, så det blir mycket pengar på Lego så här års. Jag har precis lagt beställning på , och samt från farmorn och från mormorn och morfarn.

(Nej, jag har ännu inte kommit så långt att jag inte använder barnen som ursäkt att få köpa Lego.)

Nybohov Creation Ltd.

Citat från: Odidoma skrivet 25 mars 2015 kl. 21:45
Citat från: Nybohovsbyggarna skrivet 25 mars 2015 kl. 21:37
En massa bricks i Dark Orange på Bricklink. Vet inte till vad de ska användas, men lönen kom i dag och den ska ju användas till något vettigt.
+1 jag körde samma taktik men inte samma färg.
Vilken färg blev det då?

När jag sovit på saken tror jag att det kan bli ett smalt tegelhus från 1940-talet, sådana det kryllar av i Aspudden, Telefonplan och resten av Söderort.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Barnrikehus#/media/File:Barnrikehus_i_%C3%85rsta_2006_10_08.jpg
Bara ett simpelt radhusmods i en miljonprogramslägenhet. Verkligen ingen keramiker.

Surf Green

Köpte idag Bennys Rymdskepp för 799 på TRU!
Classic Space-nostalgiker som man är så gick det inte att stå emot längre! :)

Kwagge

Fick dessa leverade till min dörr idag av Bizzy78 direkt från Lego Store i Köpenhamn  :)


ProPain

Tjejen besökte återigen Gekås och kom hem med och .

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.