Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

BrickMe

Hade lite svårt för att bestämma mig när det kom till Technic bitar i bulken. Så jag ville ha några sådana att klämma, känna och vrida på mellan fingrarna. Sedan slank det med några andra go´bitar i beställningen från Lego som jag fick i handen av min brevbärare idag.

Eriol

Är fönstren i dark brown? Såna kan man ju ha nytta av om man beställt en massa andra bitar i samma färg i bulken...  :)

BrickMe

Citat från: Eriol skrivet 17 mars 2021 kl. 17:15
Är fönstren i dark brown? Såna kan man ju ha nytta av om man beställt en massa andra bitar i samma färg i bulken...  :)
Jo, det stämmer att det är Dark Brown

swestar

#6948
1 st part pack 299:-  :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Spetsat

Ny här!

Idag köpte jag 10 stycken med tillhörande vapen. Nu är det bara att vänta 5-7 veckor.

swestar

Citat från: Spetsat skrivet 22 mars 2021 kl. 10:29
Ny här!

Idag köpte jag 10 stycken med tillhörande vapen. Nu är det bara att vänta 5-7 veckor.
Var köptes dessa?
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Eriol

Citat från: swestar skrivet 22 mars 2021 kl. 22:15
Citat från: Spetsat skrivet 22 mars 2021 kl. 10:29
Ny här!

Idag köpte jag 10 stycken med tillhörande vapen. Nu är det bara att vänta 5-7 veckor.
Var köptes dessa?

Fanns tydligen på Bricks & Pieces någon timme idag innan torson sålde slut igen...

Spetsat

Citat från: Eriol skrivet 22 mars 2021 kl. 22:20
Citat från: swestar skrivet 22 mars 2021 kl. 22:15
Citat från: Spetsat skrivet 22 mars 2021 kl. 10:29
Ny här!

Idag köpte jag 10 stycken med tillhörande vapen. Nu är det bara att vänta 5-7 veckor.
Var köptes dessa?

Fanns tydligen på Bricks & Pieces någon timme idag innan torson sålde slut igen...

Korrekt. Provade för första gången Brickhawk för att se när de är i lager. Det brukar gå väldigt snabbt. Denna gång hann jag köpa.

andreaseldh

En Countrytrio anlände idag! Tack, byStfn!

Emma

Det blev 2 vimeo-figurer, eller vad de nu heter.

janhansson

Jag hittade en idébok 6000 med nästan kompletta klistermärkesark (fattas ett litet bara).

ColA

Idag flyttade det hem några riddare till armén  :)

Kwagge

#6957
Blev en liten order med 2021 bitar från B&P precis.. lär ju ta några veckor till man får de bitarna dock..

Det var 6339892 från som triggade igång ordern..

Länk till tilen https://brickset.com/sets/containing-part-6339892

Eriol

Har tidigare sett att ICA Maxi haft rea på men har känt att det inte varit tillräckligt många bitar jag verkligen behöver för att motivera ett köp. Men idag när det bara stod en låda kvar i hyllan som var prissänkt ytterligare ända ner till 69 kr kunde jag inte längre motstå frestelsen.  :)

ColA

Välkommen hem till gemenskapen Finch Dallow :)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.