Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

swestar

Mina Egna Byggen flickr
Instagram

CopMike

Citat från: swestar skrivet 29 maj 2020 kl. 23:17
1 st
Så ingen hade en fig till salu antar jag? Han är rätt 😎!

Raffe81


Nyllet

Beställde från S@H den 4:e, men eftersom den var etiketterad "Back order" så skickades den igår eftermiddag (helt enligt info på sidan. Bra där!) :)

Återstår att se hur lång tid transporten från Mechelen tar.

Magnus den store

Nattens order hos B&P.

Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

janhansson

Nu blev jag också inspirerad att handla lite på B&P.
Det blev bl.a. ett gäng högafflar och ett tiotal kanoner.
Jag undrar vad Barracuda-seglen kostade innan de sålde slut, någon som vet?

Tornet

Impulsstannade på MoS (premiärbesök i fysisk Lego Store för mig, superpositiv upplevelse) på vägen hem från midsommarfirandet. trillade ner i påsen, jämte något Friends-set till dottern.

Hoppade över väggen, eftersom jag var lite för stressad att kolla ordentligt vad som fanns där. Får bli en annan gång.

Anders67

Alltid trevligt med lite LEGO, jag fick en infall och köpte architect Tokyo och Dubai innan de försvinner från hyllorna! 599kr st på Lekia JKPG

Magnus den store

Har inte ens fått hem förra ordern innan jag beställer en ny.  ::)
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

BrickMe

Jag kunde helt inte motstå mk008 som stod och höll i en röd korv och då fick jag även en bil på köpet så att säga....

andreaseldh

Citat från: BrickMe skrivet 24 juni 2020 kl. 22:20
Jag kunde helt inte motstå som stod och höll i en röd korv och då fick jag även en bil på köpet så att säga....

Ja varför vänta tills figuren finns på BrickLink, när man kan köpa hela setet för ynka 749 kr?

Magnus den store

Citat från: andreaseldh skrivet 25 juni 2020 kl. 09:16
Citat från: BrickMe skrivet 24 juni 2020 kl. 22:20
Jag kunde helt inte motstå som stod och höll i en röd korv och då fick jag även en bil på köpet så att säga....

Ja varför vänta tills figuren finns på BrickLink, när man kan köpa hela setet för ynka 749 kr?

Figuren finns även på B&P till halva BL-priset.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

BrickMe

Citat från: Magnus den store skrivet 25 juni 2020 kl. 10:34
Citat från: andreaseldh skrivet 25 juni 2020 kl. 09:16
Citat från: BrickMe skrivet 24 juni 2020 kl. 22:20
Jag kunde helt inte motstå som stod och höll i en röd korv och då fick jag även en bil på köpet så att säga....

Ja varför vänta tills figuren finns på BrickLink, när man kan köpa hela setet för ynka 749 kr?

Figuren finns även på B&P till halva BL-priset.

Har några ordrar som väntar från B&P som många andra Lego entusiaster. Men att lägga en massa ordrar både där och på BL är ett konstant tillstånd för mig... vilket inte min plånbok gillar :o
Men setet som helhet är rätt festligt tycker jag. Både bilen och de nya motorcyklarna kommer byggas upp :)

Memmla

Fick hem dessa fina idag.  ;D

ingels

#6779
och ett med lite VIP poäng även ett
Min Legostad "Los Ingeles" kan ni läsa om i forumtrådenSwebrick.se

Mitt Lego byggande finns till vis del på Flickr

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.