Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Colligo






Blocketfynd i riktigt fin kvalitet med instruktioner. Nu blir det Dino-fredag!

de Gothia

Var det du som köpte de dino seten!? Kostade allt typ 200?! Var så himla besviken när jag hörde av mig typ 3 h efter annonsen lades ut och sen redan var såld!

Men stort grattis!:)

Colligo

Citat från: de Gothia skrivet 13 november 2015 kl. 19:38
Var det du som köpte de dino seten!? Kostade allt typ 200?! Var så himla besviken när jag hörde av mig typ 3 h efter annonsen lades ut och sen redan var såld!

Men stort grattis!:)

Tackar. Landade för småpengar sett till bricklink-priser. Lyckades pricka in den dagliga blocketkollen tio minuter efter den kom upp. Roliga små set i mycket bra skick som nog får säljas vidare och bekosta annat som är mer prioriterat. Kanske.

ByggareDan

Handlade på mig bitar till höghuset och skogsCB:t hos Eigenbrötler, fast jag plockade bort o försökte hålla igen blev det ändå en bit över 800kr.

Sen fick jag 3st höstscener utköpta igår.

/ByggareDan

Markus

Har precis lagt order på en st Slave I som ska bli julklapp till mig själv.  ;D
Som ny medlem i Club BR fick jag 25%, alltså betalade jag endast drygt 1600 för denna goding  ::)

mossarp

Citat från: Markus skrivet 15 november 2015 kl. 17:13
Har precis lagt order på en st Slave I som ska bli julklapp till mig själv.  ;D
Som ny medlem i Club BR fick jag 25%, alltså betalade jag endast drygt 1600 för denna goding  ::)

Jag kollade i torsdags och då hade BR inga varken i nätet eller i nån butik.
Hur lyckades du få tag på en?


pareriksson

Citat från: mossarp skrivet 15 november 2015 kl. 17:31
Citat från: Markus skrivet 15 november 2015 kl. 17:13
Har precis lagt order på en st Slave I som ska bli julklapp till mig själv.  ;D
Som ny medlem i Club BR fick jag 25%, alltså betalade jag endast drygt 1600 för denna goding  ::)

Jag kollade i torsdags och då hade BR inga varken i nätet eller i nån butik.
Hur lyckades du få tag på en?
Jag beställde den i fredags, och såg den i lager även igår.

Markus

Citat från: pareriksson skrivet 15 november 2015 kl. 19:15
Citat från: mossarp skrivet 15 november 2015 kl. 17:31
Citat från: Markus skrivet 15 november 2015 kl. 17:13
Har precis lagt order på en st Slave I som ska bli julklapp till mig själv.  ;D
Som ny medlem i Club BR fick jag 25%, alltså betalade jag endast drygt 1600 för denna goding  ::)

Jag kollade i torsdags och då hade BR inga varken i nätet eller i nån butik.
Hur lyckades du få tag på en?
Jag beställde den i fredags, och såg den i lager även igår.

Då har de nog den i lager. Var inga problem att beställa för mig. Jag fick precis hem den. den får stå och sukta mig fram till jul   ;D

mawerick

Jag kunde inte heller låta bli att köpa en 75060 Slave 1 på BR med de 25%. Lade till en 75102 Poe's X-wing också när jag ändå var i farten  :) (Båda för 2248kr inkl frakt)

Precis som föregående skribent är planen att bygga ihop till julen. Hmm, kanske ska slå in Slave:n till mig själv i julklapp...

andreaseldh

Jag var inne på BR idag och lyckades inte köpa något Lego alls. Jag är nog sjuk?

o0ger

Citat från: andreaseldh skrivet 18 november 2015 kl. 22:58
Jag var inne på BR idag och lyckades inte köpa något Lego alls. Jag är nog sjuk?
Jag har också nått det läget att jag börjar dra mig för att köpa mer set. Jag har redan hur mycket LEGO som helst. Det blir mest bara Bricklink och Lugbulk nuförtiden.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Myko

Citat från: andreaseldh skrivet 18 november 2015 kl. 22:58
Jag var inne på BR idag och lyckades inte köpa något Lego alls. Jag är nog sjuk?

Du kanske läste prislapparna.

swedish_kitsune

efter ett kortare uppehåll så kom det lite nostalgi i brevlådan idag.


Surf Green

Citat från: swedish_kitsune skrivet 19 november 2015 kl. 12:32
efter ett kortare uppehåll så kom det lite nostalgi i brevlådan idag.



Yes, så ska lego se ut! :)

Bolle

#5684
Det blev en dammig för 4500 från en polares polare, komplett med låda och manual.  ;D

Nu ska alla bitarna åka en sväng i tvättmaskinen...  ;)

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.