Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

andreaseldh

Några smådelar för att modda med fyrhjulsdrift och mer verklighetstrogen plog.

Manne

#4996
Var inom lekia o BR o fick en lagom kasse lego med mig hem..

ska bli riktigt intressant o få ihop.. Blev även en för en mer komplett lösning ;)..  7 styck serie 13 , var av två är framklämda korvgubbar :):):) resten är bara plockade , sen två små Friends polybags för lite smått...

Känns som det kan bli en riktigt trevlig byggkväll ;) mitt första större Technic bygge..

Med vänlig hälsning, Manne
Nybörjare igen som gärna bygger med plast..
Mannesalt, on Flickr

andreaseldh

VARNING: Innehållet kan vara skrämmande!

Var förbi Clas Ohlson och råkade hamna vid Lego-avdelningen som alltid. Om det beror på butikens layout eller mitt vägval låter jag vara osagt. Idag blev det Mias trollerishow och mitt tredje minilok som troligen kommer moddas till en godsvagn. Många av Clas Ohlsons Lego-avdelningar är farliga eftersom de säljer Mega Blocks på hyllan intill, häromdagen höll det på att gå riktigt illa...

mssm


Markus

Jag köpte en på ToysRus.se  :)
Fick den för ett bra pris också   :D

andreaseldh

Kalle Anka & C:o med och en slumpvald minifigur serie 13.

ProPain

Det blev en från Webhallen idag som slaktades på delar till ett projekt i väntan på Bricklink beställningar.

Ekonomiskt? Förmodligen inte men det var en kul inledning på kvällen och det går alltid att försöka sälja av delarna som blev över. :)

andreaseldh

Citat från: ProPain skrivet 04 februari 2015 kl. 19:38
Ekonomiskt? Förmodligen inte men det var en kul inledning på kvällen och det går alltid att försöka sälja av delarna som blev över. :)

Om du betalar medlemsavgiften får du tillgång till vår egen köp- och säljmarknad!

Lovlan

#5003
Idag blev det en Duplo Cars (10060) i present till brorsonen från Ica Maxi med 25% rabatt.

Hittade även de nyaste polybagsen och plockade åt mig , och den söta ! :)

Tunguska

Räddade Tie Bomber & Asteroid Field och B-wing Starfighter & Endor från en rea-back inne på City Gross (34.50kr/st)
Mina LEGO-byggen på flickr.

Z0rk


andli

Två serie 12 Gubbar, och jag lyckades klämma rätt bägge gångerna :)
(En tv spelare och en pizzagubbe)

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

ByggareDan

Jag köpte på mig 4 olika CMF gubbar på Uppsala minimeet:en


/ByggareDan

andreaseldh

Såg en i Solville, så det blev lite Bricklink...

Markus

Rea inför Alla hjärtans dag. 20% på allt Lego i leksaksaffären, Vallentuna Centrum. Så jag passade på att handla lite  :D
Det blev en grön basplatta The Ghost och The Phantom

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.