Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Tie Fighter

BL:ade hem 250 tiles till mina Tie-hangar moduler  :o

ByggareDan

Köpte 5 djungelvalv (Chima) för 49kr/st på Webhallen, bara lejonhuvudbiten 30274 kostar runt 10kr/st på BL och i detta set är det 4st så bara dom "betalar" ju nästan setet


/ByggareDan

BeardedNerd

Efter en massa om och men med delvis uppdateringar har jag i alla fall beställt en drös PAB-bitar, en ny Friends-frisör och en Detective's Office. Den uppmärksamme kan säkert se en del möjligheter med den kombinationen...

Manne

Modulhuset Detective's Office och PAB ordern är lagd... Känns riktigt Nice!

Med vänlig hälsning, Manne
Nybörjare igen som gärna bygger med plast..
Mannesalt, on Flickr

Uppsala2014

Har precis lagt en order på ett Detective's Office   :)

Brickchaser

Detective Office här också, plus lite PaB och Power functions.

mssm

#4896
Decembers köp:
,, , (stans sista ex), sålde min andra för 699 några dagar innan jul..., , , , , , , komplett set
Januari bjöd på lite från S@H , ett par och . Dags att börja om på ny kula med VIP-poäng.

Har säkert missat något!

Skafte

Åkte till Rusta med familjen för att shoppa upp rabattkupongerna jag fick med Minitaurusköpet. Hade inga Legoförhoppningar, visste att bara Galaxy Squad-setet fanns kvar. När jag dock hörde "Kan jag få en sån häääär" för artonde gången så gällde det en stor Ninjagodrake som måste dykt upp på lagret. Så nu har vi sysselsättning i helgen och jag kan med relativt gott samvete parta ut de två jag köpte innan jul.  :)

Barbaroux

Citat från: Skafte skrivet 02 januari 2015 kl. 10:04
Åkte till Rusta med familjen för att shoppa upp rabattkupongerna jag fick med Minitaurusköpet. Hade inga Legoförhoppningar, visste att bara Galaxy Squad-setet fanns kvar. När jag dock hörde "Kan jag få en sån häääär" för artonde gången så gällde det en stor Ninjagodrake som måste dykt upp på lagret. Så nu har vi sysselsättning i helgen och jag kan med relativt gott samvete parta ut de två jag köpte innan jul.  :)

Jag tog också en sväng till Rusta idag. Två drakar för 398 kr var för billigt att motstå. Tyvärr är de ju inte några jättebra partspack.

Skafte

Hmm, de tog 249 för min. Tror inte jag ids gå dit och bråka...

Manne

En 500ing lego blir plötsligt 400kr i stället om dom har något som är trevligt..

Med vänlig hälsning, Manne
Nybörjare igen som gärna bygger med plast..
Mannesalt, on Flickr

Risgrynsgrot

Var på Coop en snabbis och i stressen försökte jag klämma fram Lisa, Bart och Grandpa Simpsons och jag lyckades, så nu har jag en hel icke-drogad Familjen Simpsons till Simpsonshuset som jag köpte innan Jul.

Tog även en för 125 kr i deras reaback.  :)

Skafte

Förlåt OT, men kan någon Uppsalabo rapportera om det finns någon Ninjagodrake och/eller samuraj någonstans? En smyg-AFOL från Uppsala var förbi och såg draken och blev sugen. Han åker hem med båten nu...

Anders67

En gåva från skyn, nää men en BL leverans av DHL vid dörren, direkt från Italien - BrickDreams levererar även under ledigheten.

andreaseldh

Citat från: Risgrynsgrot skrivet 02 januari 2015 kl. 14:14
Var på Coop en snabbis och i stressen försökte jag klämma fram Lisa, Bart och Grandpa Simpsons och jag lyckades, så nu har jag en hel icke-drogad Familjen Simpsons till Simpsonshuset som jag köpte innan Jul.

Märkligt att de figurer som följer med huset ska se ut så!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.