Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Illuwatar

Blev mer kinesiskt Lego: och

Och ja, läser man noga på lådorna så innehåller de bitar gjorda i Kina...
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

andreaseldh

Blev orolig för att Mindstorms EV3 kanske är på väg att avvecklas, så jag köpte 6 motorer och två kabelpaket och även två figurer ur serie 20. Men någon keytarist blev det inte.

swestar

#6902
1 st beställd finns hemma i legorummet :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Bokeslundsparken

Köper sällan set men kunde inte låta bli att köpa både och när jag var på citygross idag.

hmd007

Samma här, var inom LEKIA. Med ut genom dörren följde 10280 o 10281.

/Hmd007

swestar

Citat från: swestar skrivet 11 januari 2021 kl. 00:22
1 st :)
Restnoterad från lego, så då blev det 2 stycken beställda från Toyspace idag. :)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Skafte

Fick hem en BL-beställning. Äntligen skulle jag få en 4073 i Medium Lime. Jag frågade till och med innan betalning om det säkert var rätt färg angiven. "Jodå, jag har vanlig lime också". Den var Yellowish Green. Tredje gången.

:'(

CopMike

Citat från: Skafte skrivet 22 januari 2021 kl. 14:46
Fick hem en BL-beställning. Äntligen skulle jag få en 4073 i Medium Lime. Jag frågade till och med innan betalning om det säkert var rätt färg angiven. "Jodå, jag har vanlig lime också". Den var Yellowish Green. Tredje gången.

:'(
Bummer!

Tarkur

Ja, ämnet heter ju vad köpte du för LEGO idag, men det var faktiskt härom dagen jag lag en Bricklink beställning på lite Bionicle delar och en ny figur jag behöver till samlingen.

Har kommit till en punkt i mitt samlande av Bionicle nu när jag bara har speciall utgåvor, det myt omspunna system Bionicle lekseten och polybags kvar att samla.

här är en bild på figuren jag köpte se bilaga. Bilden är tagen från internet då jag inte fått hem ordern ännu.  ;D
"There's a funny thing about looking for answers, Nokama..." "Sometimes your far better off not finding them" - Vakama

CopMike

LBS i SKärholmen - det blev:
, , , , , och 4 st vikingar . Bonus blev en och en :)!

yokozuna

Var förbi en Lekia idag och det blev 5 kentaurer från serie 21 av minifigs, början på en armé? :-[

JonKlarstrom

Ingenting, ty sanerar ekonomi och har tråkigt.
Är inte ett dugg fyndig idag.

Jesperrydhog

Detta har jag köpt idag på ICA Maxi Mellbystrand. Lego city sandbag transport set .

Magnus den store

Hängde på låset och köpte en , Medeltida smed.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Tornet

Citat från: Magnus den store skrivet 01 februari 2021 kl. 00:11
Hängde på låset och köpte en , Medeltida smed.

Samma här. Det digitala låset då. Hängde till och med så hårt att jag fick förra veckans GWP... Fick åtgärda det idag med beställning av .

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.