Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Risgrynsgrot

Var inne på Coop, blev en Snowspeeder , Battle on Saleucami (som redan var nedsatt 50 kr) samt en Kashyyyk Troopers

Gick på lite över 500, då bara Snowspeedern går på 449 i vanliga fall är jag ganska nöjd. Sedan gick jag till BR och klämde lite på de nya serie 12-påsarna, blev 6 av 7 rätt, 3 Space miners, 1 gris, 1 trollkarl samt 1 pizzabud. Om någon har en Spooky Girl eller Tv-spelskille över som de vill byta mot ett Pizzabud, hör av dig!  ;)

x_inteduplo_x

#4666
70812 Creative Ambush på Webhallens fyndavdelning för 249, så nästan 50 öre/bit, otroligt bra ratio.
Jag hade den på bevakning på prisjakt men blev inte notifierad om det låga priset utan upptäckte fyndet av en ren slump. Vet någon varför?

Manne

Lillkillen fick två småpåsar. samt när man ändå gled förbi maxi.. Inga minifig påsar vad jag kunde se.. , vill ha pizza killen till min lilla streeta..

Med vänlig hälsning, Manne
Nybörjare igen som gärna bygger med plast..
Mannesalt, on Flickr

Jonsson

#4668
1st beg. men oöppnat för en tjuga på loppis idag. Helt ok parts pack för den slanten.

BeardedNerd

Köpte Quinjet för 810 kr på Lego Center. Det var 10% rea på allt. Passade också på att ersätta lite CMF-figurer, att köpa två nya Mixels och en Professor Lupin.

ByggareDan

Blev 2 olika BL orders med lite småplock inför Uppsalaeventet.

/ByggareDan

Manne

Blev 4st serie 12 minifig.. , åtminstone ingen dubbel :).. Fast ingen pizza kille fast jag klämde en liten stund..

Med vänlig hälsning, Manne
Nybörjare igen som gärna bygger med plast..
Mannesalt, on Flickr

swestar

Citat från: Jonsson skrivet 11 oktober 2014 kl. 15:31
1st beg. men oöppnat för en tjuga på loppis idag. Helt ok parts pack för den slanten.
+1
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Jaxne

Har nyligen införskaffat en hel del nytt då jag var till Florida ett tag. Man måste ju passa på när det är billigt! :)

Ett besök i LEGO-butiken i Sawgrass Mills resulterade i följande inköp: , och . Då fick jag även ett på köpet.

Jag passade även på att beställa lite från LEGO Education eftersom det är så svårt att få tag på här. Det blev ett och ett .

Vid ett besök på Walmart hittade jag Minifigures serie 12 och lyckades klämma fram en . Första gången jag försöker klämma mig fram till en figur och så lyckas jag dessutom! ;)

ByggareDan

#4674
Blev en polis på Clas O. till jippopris.

/ByggareDan

Stigge72

Inte idag, men i samband med helgens evenemang i Arbetets Museum i Norrköping, passade jag på att inhandla årets tre adventskalendrar, fyra planeter och en liten röd helikopter.

andreaseldh

Hade 14 minuters väntetid till bussen här om dagen, så jag tog en promenad till BR och köpte en adventskalender .

cptCalavera

#4677
Fyra CMF12. Hade tur och fick den jag helst ville ha. The Prospector :)
Se mig spela spel och ibland bygga LEGO på twitch.tv/cptcalavera

andreaseldh

Hade två fulla samlarkort på BR så det blev fyra st CMF serie 12. Med den jag hade sedan tidigare har jag nu nr 3 prinsessa med groda, två st nr 4 dataspelskille, nr 6 gruvastronaut och nr 12 pudelrockare.

BeardedNerd

Äntligen går det att beställa de nya Hobbit-seten på S@H! The Lonely Mountain var dyrare än väntat, men det får gå. Extra VIP-poäng gör det lite bättre i alla fall. Skaffade också förstås det minsta setet som verkar väldigt trevligt.

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.