Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

BeO

Mer klassiskt idag  :D


Kwagge

Får ju fortsätta samla på dessa

BeO

Harry Potter-set har jag inte haft något förut, så det var trevligt att få tag på så gott som komplett :) Ursäkta Shelob och Gollum, dom blir lite förvirrade ibland...


andli

Ryktet säger att jag köpte en stor mugg 1x2 plate i en grå nyans..
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

DickBrick

Var på Lego World idag och knep troligen det sista Pet Shop 10218, dessutom till retail pris.
Var ute efter pingvinens bil men den hade dom faktiskt inte.

andreaseldh


robinnilsson403

Jag hade en timme att slå ihjäl i grannbyn idag. Gick in på en secondhand och hittade massa påsar med lego som ser ut att vara från 80-talet. Flera classic space minifigs som såg ut att vara i fint skick!
I min skalle brann en motsats, En skogsbrand i en park
Där hundratusen apor, Fyller tonårsblanka ark

DickBrick

Puh. Jag kunde inte hålla mig så idag blev det en ny resa till Danmark och caterham bilen och maze införskaffades, båda för 399:- danska

andli

Ett piratschack som de verkat hitta en pall till av på LW... de tog slut fort i torsdag..
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

rubatone

3kg beg nyare Lego i fint skick :)
Vilken fest!

Peter S

Citat från: rubatone skrivet 19 februari 2017 kl. 18:22
3kg beg nyare Lego i fint skick :)
Vilken fest!
Och många timmar av upptäckarlusta! Välkommen hit!

BeO


jackdempsey187

Från S&H blev det:
- 349:-
- 399:-
- 399:-

Sedan blev det och på köpet.

Grattis frakt och 350:- VIP-rabatt så totalen blev bara 797:-.

Känns jättebra!

Dark_Link

2 x till halva priset, men dagens fynd får nog bli som hittades under en hylla på Lekia i Jönköping. :)

Magnus den store

I måndags köpte jag väldigt många 30145. Det känns lite konstigt att lägga en BL-beställning på två lots. Ena loten för vad jag behövde, andra loten var axlar på totalt 4 g för att utnyttja hela fraktvikten.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

LEGO® is a trademark of the LEGO Group of companies which does not sponsor, authorize or endorse this site.