[MOC/MOD av Werners MOC] garage

Startat av Majkel, 24 Februari 2016 kl. 22:59

Föregående ämne - Nästa ämne

Majkel

Ett garage som kommer att gränsa mot Pehters modul.

IMG_5436 by Mikael Berglund, on Flickr

IMG_5435 by Mikael Berglund, on Flickr

Jesperallen

Riktigt snyggt! Har den rätta modellkänslan, mycket liv på loten yta. Gillar speciellt det inbrädade förhöjda väglivet.

Jesperrydhog

mechamike

Mästerligt klossat!!Taket, det höjda livet..björkslyn..Dörrarna porten, fönstret med järngaller.. tucken.. allt riktigt snyggt..

Man får passa sig när man kliver ut ur dörren så man inte blir överkörd av tåget bara ;-)

Ska kika närmare på din mur/staket I Halmstad.. lite för suddigt för att se hur du byggt där.
?

AndersI

Riktigt, riktigt snyggt!  Och bara två färger i väggarna  ;) :P

Om du ställer dörren lite mer öppen, så tänker man inte på att dörren har rak ovansida medan öppningen är rundad.

Trucken ser punkterad ut, men det kanske den ska?
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

Sollan

Selander

Trevlig liten byggnad !
Förre detta lokstall eller..? I så fall kanske lite rester av räls skulle passa framför porten....

BrickMicke

Majkel

Citat från: AndersI skrivet 25 Februari 2016 kl. 10:46
Riktigt, riktigt snyggt!  Och bara två färger i väggarna  ;) :P

Om du ställer dörren lite mer öppen, så tänker man inte på att dörren har rak ovansida medan öppningen är rundad.

Trucken ser punkterad ut, men det kanske den ska?

Bra tänkt med dörren. Får se till att inte tågen kör på den bara....
Citat från: Selander skrivet 25 Februari 2016 kl. 12:18
Trevlig liten byggnad !
Förre detta lokstall eller..? I så fall kanske lite rester av räls skulle passa framför porten....

Skulle nog bli riktigt bra! Nu är det lite för högt för att vara garage. Ska kika på ombyggnad efter halmstad.

mordatre

Jag gillar användningen av fönster som metallstruktur i stolparna. Det måste jag använda i någon MOC.
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.