Vad byggde du med LEGO idag? (ej officiella set)

Startat av sweMezza, 19 Augusti 2010 kl. 01:28

Föregående ämne - Nästa ämne

CopMike

Myko

darthemil83

darthemil83

Bokeslundsparken

In vino veritas.

Storm_666

Byggde ett lite högre hus (Det gråa) till mitt "New Brick City" ;D  Inspirerad av en norsk byggare 

Eriol

Citat från: Bokeslundsparken skrivet 23 December 2022 kl. 19:32Skål och God Jul!20221223_192739.jpg
På uppesittarkvällen var det någon som undrade vart alla tusentals vita masonry bricks tagit vägen, men här tycker jag mig se åtminstone några. Ser fram emot att se mer av bygget!  :D

CopMike

Citat från: Eriol skrivet 24 December 2022 kl. 23:24
Citat från: Bokeslundsparken skrivet 23 December 2022 kl. 19:32Skål och God Jul!
På uppesittarkvällen var det någon som undrade vart alla tusentals vita masonry bricks tagit vägen, men här tycker jag mig se åtminstone några. Ser fram emot att se mer av bygget!  :D
Dom ligger i någon bortglömd påse/låda ;) !?

Bokeslundsparken

Citat från: Eriol skrivet 24 December 2022 kl. 23:24
Citat från: Bokeslundsparken skrivet 23 December 2022 kl. 19:32Skål och God Jul!20221223_192739.jpg
Jag har använt alla 500 jag köpte och några till! Hoppas kunna färdigställa och fota i mellandagarna.
In vino veritas.

Magnus den store

Tog fram en tavla för mina grodor när jag äntligen fick en neongul groda på posten idag. Allt ska in i en Ribba. Tur att jag inte samlar på så mycket. ::)

Små grodorna.png

små grodorna.jpg 
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

ColA

Skafte

Snyggt! Lite avis på neon-grodan, det är den enda jag saknar och den dyker aldrig upp i de BL-butiker jag besöker...

Magnus den store

Citat från: Skafte skrivet 29 December 2022 kl. 00:12Snyggt! Lite avis på neon-grodan, det är den enda jag saknar och den dyker aldrig upp i de BL-butiker jag besöker...

Jag köpte min hos PaB i november. 1,63 SEK. Tyvärr en standardbit som inte går att beställa för närvarande, men det öppnar nog snart igen.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

swestar

Tycker Arkbri Goatherder Brickhead är så j-a cool så jag klossa en egen enligt instruktionerna (Tack för dom Tornet) med lite modifikationer. :)

Brickhead Arkbri-orch.jpg
Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Bokeslundsparken

In vino veritas.