Ullared, billigt lego (Samlingstråd)

Startat av cesaer, 12 Augusti 2010 kl. 15:48

Föregående ämne - Nästa ämne

MartinAberg

Citat från: Ras 74 skrivet 18 Mars 2013 kl. 16:40
Har dom kvar Jabbas Palace tar jag gärna ett ex. Martin.
PM:a mig om jag skall föra över pengar i förskott.
Annars gör jag det direkt när du handlat.
PM:a mig ditt nummer så drar jag ett sms när jag är där, alternativt ringer.
Förskottsbetalning är inget krav ;)

Ras 74

Eftersom Martin fick förhinder av sin chef och inte fick åka till Gekås, söker jag nu efter någon annan som skall
dit, och om denna någon kan hjälpa en medlem som gärna vill ha ett Jabbas Palace för 699:-

Skicka mig ett PM, så kan vi komma överens om betalning och liknande.

Många tack på förhand!
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

Vibora

Citat från: Ras 74 skrivet 28 Mars 2013 kl. 17:17
Eftersom Martin fick förhinder av sin chef och inte fick åka till Gekås, söker jag nu efter någon annan som skall
dit, och om denna någon kan hjälpa en medlem som gärna vill ha ett Jabbas Palace för 699:-

Skicka mig ett PM, så kan vi komma överens om betalning och liknande.

Många tack på förhand!
Den finns väl på amazon för £67 annars, vilket blir ungefär samma pris.

MartinAberg

Fick en försenad present av sambons mamma idag.
Hon hade tydligen svängt in på GeKås på vägen hem från en släkting igår och köpt ett planetset till mig.
49:- hade hon tydligen gett, det jag fick var series 1 iaf.
Synd att man inte visste att hon skulle stanna där tidigare bara...

Ras 74

Det är ju grymt billigt!
Hör av dig igen Martin om du skall dit.
Kan vara intresserad av lite planet set med ;)
We meet again, at last. The circle is now complete. When I left you, I was but the learner. Now I am the master.

MartinAberg

Ska se om jag kan ta mig ner om 2 veckor... måste ju bara hitta en dag där både jag, sambon och syrran är ledig :P

Pekblom

om någon skall till GK:s vill jag gärna ha Jabbas Palace därifrån.

Kimmen

Citat från: Pekblom skrivet 03 April 2013 kl. 22:01
om någon skall till GK:s vill jag gärna ha Jabbas Palace därifrån.

I second that...

MartinAberg

Har en vän som troligen ska ner imorgon.
Någon som vet om Jabbas finns kvar eller om det kanske finns något annat trevligt?

Anders67

Citat från: MartinAberg skrivet 05 Maj 2013 kl. 18:46
Någon som vet om Jabbas finns kvar eller om det kanske finns något annat trevligt?

Be din kompis att kolla om det finns några bra erbjudanden och posta gärna pris/nummer

KizzE

Mor min skall ditt nu i veckan, något man ska be henne o köpa till en som har bra pris där?

MartinAberg

Citat från: Anders67 skrivet 05 Maj 2013 kl. 18:54

Be din kompis att kolla om det finns några bra erbjudanden och posta gärna pris/nummer
Ska be honom göra så.
Får väl bli lite telekontakt med honom under tiden, han är nämligen helt LEGO-ointresserad

lindyhep

Nu vet jag inte hur stor legohylla som finns på GeKås men du kan ju alltid be honom fotografera och skicka bilderna till dig.

Record

Citat från: lindyhep skrivet 05 Maj 2013 kl. 20:22
Nu vet jag inte hur stor legohylla som finns på GeKås men du kan ju alltid be honom fotografera och skicka bilderna till dig.

Då lär han behöva vidvinkel objektiv på nallen, den är ganska så stor, enligt min sambo och hon är inte liten ;)
Friskt satsat, hälften vunnet..

KizzE

Citat från: Anders67 skrivet 05 Maj 2013 kl. 18:54

Enligt dom själva (Står på hemsidan) så har dom aldrig några Erbjudande etc..

Citat från deras hemsida

CitatVi på Gekås Ullared jobbar på ett lite annorlunda sätt än de flesta affärer.
Vi jobbar vare sig med rabatterbjudanden eller kampanjpriser på våra varor. Istället för att locka med kampanjvaror och specialpriser så håller vi låga priser på allt - varje dag i veckan.