Jango Fett från 2002 (tror jag)

Startat av Pekblom, 05 Augusti 2010 kl. 00:35

Föregående ämne - Nästa ämne

Pekblom

Helt galet enligt mig,  :o men jag vet också att några tycker att mitt lego intresse är lite suspekt. ::)

http://www.tradera.com/Lego-Star-Wars-JANGO-FETT-akta--auktion_340799_116043183

053 Jango Fett = 500kr!   Jag tycker att det är rena snurren.

Jag har en liggande i lådan för "gubbar som inte sonen får ta med till dagis" men att den skulle vara "värd" ½ Kkr hade jag ingen aning om. Skall genast flytta den till skåpet med bitar man inte kan leka med för att de är för dyra. "suck" Där gör dom ju ingen glad, inte just nu i alla fall. När jag tänker på det borde den lilla Boba fett också finnas någonstans (om han inte ligger nergrävd i sandlådan på dagis) skeppet (7153) vet jag åtminstonde var det är. Eller det som är kvar av det sedan sonen förbättrat det med mer kanoner och lite extra motorer, det är ju LEGO. ;)

Selander

Hoppsan !!!!!
Jag har också det skeppet.....ska kolla om gubben är kvar etc.
Sicket tips....fast jag brukar ju aldrig sälja nåt  :D

Teabox

Jag kollade upp figuren på Bricklink http://www.bricklink.com/search.asp?itemID=9473

Folk vill ha flera hundra för inkompletta och slitna kopior på Jango Fett :o Någon dag borde man gå igenom sitt Star Wars LEGO för att se vad det är värt. Kan vara bra att veta ifall ens ekonomi går åt helvete :)

Tobbe Arnesson

Hm, jag borde också gå igenom mina gubbar och sälja sånt där "skräp" som tydligen folk vill betala hutlöst för. :D
Blogg: Robotkampen

Stevex

Oj vad man ångrar att man inte köpte typ 4st skepp 2002, tyckte inte om när EP2 Legot kom så ja köpte inget av det  :(

insurrection

Citat från: Tobbe Arnesson skrivet 05 Augusti 2010 kl. 14:05
Hm, jag borde också gå igenom mina gubbar och sälja sånt där "skräp" som tydligen folk vill betala hutlöst för. :D
Nog för att SW-figs är hutlöst dyra överlag, men just Jango Fett är väl lite av ett unikum i eftersökthet för att ha förekommit i ett så "normalt" set.