[LEGO Ideas] - Mini Modulars II

Startat av o0ger, 22 December 2015 kl. 09:33

Föregående ämne - Nästa ämne

Manne

Citat från: Manne skrivet 26 December 2015 kl. 07:38
Reggat o stöttat!

Med vänlig hälsning, Manne

Den 26de när jag stöttade så var jag nr 166.. Så det flyter på kanon ju.. Jobbar själv på att bygga bion men har inte jagat fatt alla bitar ännu... Hoppas du går hela vägen..

Med vänlig hälsning, Manne
Nybörjare igen som gärna bygger med plast..
Mannesalt, on Flickr

Lordflintstone

Har kollat lite efter franska ställen att göra reklam på, men hittar bara 2 lugar, FreeLug och en tecnic/SW lug (konstig combo).
Fins det en förteckning på vilka lugar det fins i världen?

Har blivit medlem i en fransk köp/sälj FB (4000 medlämmar) där jag skall göra "reklam". måste vinkla det lite bara eftersom det inte är något till salu, (än) ;) 

På  The brickfan finns en lista på sidor/bloggare, du skulle kunna maila och tipsa om denna cration. Om du tycker det är jobbigt att göra reklam för din egna cration kan du skriva ihop något litet (från mig) så kan jag maila dessa när jag kommer hem till datorn.
Tänkte att det ser kanske bättre ut att någon annan än du gör reklam för idén.

o0ger

Första posten uppdaterad med länkar till alla LDD-filer.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

o0ger

Jag tänker göra en skylt till Halmstad. Kan ni komma med tips på hur jag ska skriva så att den blir så bra som möjligt? Även LEGO-mugglare ska ju förstå den. Samtidigt får det inte bli för mycket text.

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

lingonfil

Jag tycker du har lagom mycket text. Jag tycker det skulle se proffsigare ut om bilden fyllde ut hela pappret och texten låg ovanpå bilden. Men då behöver man nog beskära den lite, och gärna lite extra luft för att få plats med texten.

"Stöd mitt projekt" låter kanske lite byråkratiskt och jag tror inte folk känner till varumärket Lego Ideas, så det  kan man nog utelämna.

Gillar du mina hus?
Hjälp mig då göra husen till riktiga LEGO-set!

Gå in på:
http://ideas.lego.com
och rösta fram Mini Modulars II.

o0ger

Citat från: lingonfil skrivet 29 Januari 2016 kl. 16:24
Jag tycker du har lagom mycket text. Jag tycker det skulle se proffsigare ut om bilden fyllde ut hela pappret och texten låg ovanpå bilden. Men då behöver man nog beskära den lite, och gärna lite extra luft för att få plats med texten.

"Stöd mitt projekt" låter kanske lite byråkratiskt och jag tror inte folk känner till varumärket Lego Ideas, så det  kan man nog utelämna.

Gillar du mina hus?
Hjälp mig då göra husen till riktiga LEGO-set!

Gå in på:
http://ideas.lego.com
och rösta fram Mini Modulars II.
Tack Lingonfil! Det blev bättre så.

Nån som har nåt tips på hur jag kan göra för att få en färgutskrift av detta på nån tjock kartong eller liknande?

byStfn

Jag tänker ännu tydligare för "mugglarna", typ "Rösta på mina lego-hus så de har chansen att bli ett riktigt lego-set!" eller något åt det hållet. Så att publiken förstår vad det handlar om utan att känna till Ideas..

lindyhep

Citat från: o0ger skrivet 10 Februari 2016 kl. 17:29

Nån som har nåt tips på hur jag kan göra för att få en färgutskrift av detta på nån tjock kartong eller liknande?

Skulle tro att det är enklare att göra en färgutskrift på vanligt papper och montera pappret på en bit tjock kartong eller liknande.

o0ger

Citat från: lindyhep skrivet 10 Februari 2016 kl. 20:44
Citat från: o0ger skrivet 10 Februari 2016 kl. 17:29

Skulle tro att det är enklare att göra en färgutskrift på vanligt papper och montera pappret på en bit tjock kartong eller liknande.

Ja. Så är det nog. Men jag har ingen färgskrivare :(

shiftaltcmd

Kan skriva ut på kartong.
Ska göra en del annat inför Halmstad så en grej mer eller mindre spelar ingen roll.

o0ger

Citat från: shiftaltcmd skrivet 10 Februari 2016 kl. 20:49
Kan skriva ut på kartong.
Ska göra en del annat inför Halmstad så en grej mer eller mindre spelar ingen roll.
Tack! Jag skickar PM.

robin.z

Hur skulle man inte kunna stöjda detta? Tycker själv att det är på tiden att Mini Modulars får sig en uppdatering och du har verkligen lyckats att få med detaljerna perfekt  8)
Följ oss gärna på instagram @lifeofbricks :)

o0ger

Citat från: robin.z skrivet 11 Februari 2016 kl. 11:38
Hur skulle man inte kunna stöjda detta? Tycker själv att det är på tiden att Mini Modulars får sig en uppdatering och du har verkligen lyckats att få med detaljerna perfekt  8)
Tack! Det går lite trögt just nu. Kanske kan jag komma upp i 500 supporters efter Halmstad.