The Arvo Brothers - Alien Project Book

Startat av CopMike, 12 November 2015 kl. 11:06

Föregående ämne - Nästa ämne

Magnusengstrom

Citat från: Godtfred skrivet 12 November 2015 kl. 20:52
Varför inte? Men det lär bli svårt att hitta alla bitar i rosa...

Har frågat om jag kan få en bitförteckning i förväg, dom jobbar på det.

Det finns ju många olika nyanser av rosa.

Kör på det tycker jag.

littlespleen

Fick bitlistan av Arvo

Men de vill hålla den hemlig :/

CopMike

Odidoma

Roligt! Hur mycket ska vi föra över per bok?

CopMike

Det blev 33,70 euro var. Jag återkommer med vad det blev i kronor.

Anders67

Citat från: CopMike skrivet 20 November 2015 kl. 17:47
Det blev 33,70 euro var. Jag återkommer med vad det blev i kronor.
per bok? Jag skrev upp mig på två böcker. Vill du återkomma med swish i svenska kronor?
Deltar i CB Blue Harvest och CB Castonien

Godtfred

Alla saknade bitar beställda. Har även försökt få till de flesta bitarna för att göra UV-lysande drägel...

Peter S

Ni som har listan: finns det någon bit som är eller kan bli svår att få tag på och som kan löna sig att beställa tidigt?

Godtfred

Tror de svarta fez:arna (85975) blir svårast (På ryggspetsarna). Just nu finns det bara en säljare kvar (en i USA) som har de 4st som behövs. Antar att bröderna är medvetna om det, i boken finns ett alternativt bygge där spetsarna är förlängda på annat sätt, ser lika bra ut tycker jag.

Men det är 230 olika bitar, totalt 1530 st, har man inte ett eget stort lager tar det ett tag att få ihop allting.

Om du har beställt boken, be om listan, den kommer inte automatiskt.

Magnus den store

Citat från: Godtfred skrivet 21 November 2015 kl. 17:53
Tror de svarta fez:arna (85975) blir svårast (På ryggspetsarna). Just nu finns det bara en säljare kvar (en i USA) som har de 4st som behövs. Antar att bröderna är medvetna om det, i boken finns ett alternativt bygge där spetsarna är förlängda på annat sätt, ser lika bra ut tycker jag.

Då får man beställa i flera omgångar från flera säljare, och när de lösa tagit slut får man istället köpa från cmf 4. Blir lite dyrare men det kan det vara värt. Hur ser alternativa bygget ut?
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Peter S

Har beställt via copmike, så det är ju lite svårt för mig att kontakta dem...

Godtfred

Alternativa bygget har en annan dinosauriesvans och är förlängd i basen med en ribbed hose för att bli lika lång

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Peter S

Väldigt många bitar blir det... Som tur är hade jag en hel del redan!

Odidoma

Vad stor den är! Mycket större än jag förstod.