Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Star Wars hösten 2015

Startat av Anders67, 15 Juli 2015 kl. 22:06

Föregående ämne - Nästa ämne

Odidoma

Millenium Falcon känns självklar. Roligt att det börjar komma bilder på de nya star wars seten.

humlan

Tyvärr ser den där MF felbyggd ut, på samma sätt som den nuvarande :-( Dvs mandalbiderna(?!) har fel proportioner..
För övrigt behöver jag en ny signatur.....

Odidoma

Citat från: humlan skrivet 15 Juli 2015 kl. 22:45
Tyvärr ser den där MF felbyggd ut, på samma sätt som den nuvarande :-( Dvs mandalbiderna(?!) har fel proportioner..
det kan ju vara positivt, kan man modda den så att det blir rätt men konstigt att dem missar såna detaljer.

BeardedNerd

Jag köpte aldrig föregångaren av MF men det är mer spännande figurer i den här och den är tillräckligt lik för att kvalificera sig som originalet. Om inte det svenska priset blir hutlöst så lär jag nog passa på.

Tim Pettersson

Om jag gillar filmen så köper jag nog MF, då "nuvarande" säljs nya för runt 2500-3500kr.
Någon som har en till salu? ;)
Let the Wookiee win.

Studley Heinsbergen

Citat från: Tim Pettersson skrivet 16 Juli 2015 kl. 21:16
Om jag gillar filmen så köper jag nog MF, då "nuvarande" säljs nya för runt 2500-3500kr.

Kolla prisjakt, enligt dem ska finnas kvar för 1600 hos en sajt som heter leksaker.org... Har ingen aning om vad det är för lirare, dock.

Mirandir

Citat från: BeardedNerd skrivet 15 Juli 2015 kl. 23:54
Jag köpte aldrig föregångaren av MF men det är mer spännande figurer i den här och den är tillräckligt lik för att kvalificera sig som originalet. Om inte det svenska priset blir hutlöst så lär jag nog passa på.

Billig är den inte...

*host*1699:-*host*
Legobloggen: http://legobloggen.com

mordatre

Citat från: Mirandir skrivet 17 Juli 2015 kl. 11:48
Citat från: BeardedNerd skrivet 15 Juli 2015 kl. 23:54

Billig är den inte...

*host*1699:-*host*

7965 kostade väl 1900:- msrp så då är ju denna nya billigare. Trots fler delar.
Vad som händer på en Legoträff stannar på en Legoträff.

Tim Pettersson

Citat från: Studley Heinsbergen skrivet 17 Juli 2015 kl. 09:29

Kolla prisjakt, enligt dem ska finnas kvar för 1600 hos en sajt som heter leksaker.org... Har ingen aning om vad det är för lirare, dock.

Dom lirarna känns inte precis trustworthy, bara direkt betalning och inga prisjakt betyg eller recensioner.
Let the Wookiee win.

Barbaroux

Jag har två liggande och kan eventuellt sälja det ena. Är du intresserad får du gärna höra av dig via PM.

dalle

Jag vill bara påpeka att TLG har gått ut med en påtryckning till de som publicerat de bilder som finns högst upp i denna tråd ska tas bort. De är nog rätt hemigt med allt kring nya SWfilmen.

Myko

Har ändrat bilderna till länkar i enlighet med våra regler: http://www.swebrick.se/index.php?topic=5760.0

MVH Swebrick moderator

sandpeople

Jag bara noterar att jag hittade första numret av en Lego Star wars-tidning på pressbyrån idag. Man får med en polybag med en liten x-wing. 59:-