[Andromedas GATEs] Vågor på Traig IV

Startat av EpsilonEta, 19 Juni 2015 kl. 21:34

Föregående ämne - Nästa ämne

EpsilonEta

Jag känner mig som Gideon när jag presenterar ett bygge till en utmaning i Eurobricks GoH AG (Andromeda's GATEs)

Utmaningen gick ut på att bygga naturen på en av de planeter vi kommer åt för tillfället.
Planeten"Traig IV" har beskrivningen "Small mountainous islands separated by large areas of oceans."
Jag fick en bild av vågor som slog upp mot en klippa och körde på det.

Waves on Traig IV 1 by EpsilonEta, on Flickr

Bygget är fullt av SNOT och mycket små förskjutningar men allt (utom elf-håret) skulle fungera i LDD. Jag har räknat på dimensionerna ;)
Min karaktär i Bortom Sol är: <a href="http://www.swebrick.se/wiki/index.php?title=Louise_Tellarian_%28Bortom_Sol%29">Liiz </a>

sandpeople

Snyggt! Jag gillar våg-effekterna och färgtemat på växterna. :)

Myko

Snyggt hur du blandad horisontella och vertikala linjer i berget.

o0ger

Riktigt snyggt och kul att du har kommit igång med AG!
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Peter S

Det där är ett riktigt bra berg! Grattis! Annars brukar de excellera i så många olika vinklar som möjligt men här ser man bergets struktur.

Tie Fighter

Trevligt bygge.
Det får du ta med dig på fredag så att jag får titta närmare på det.

EpsilonEta

Tack allihopa

Citat från: Peter S skrivet 20 Juni 2015 kl. 10:56
Det där är ett riktigt bra berg! Grattis! Annars brukar de excellera i så många olika vinklar som möjligt men här ser man bergets struktur.
Ja, de har varit en del sådana redan. Kul att denna variant uppskattas för det var mycket pill att få dimensionerna rätt
(5 plates = 2 stusd FTW :D)

Citat från: Tie Fighter skrivet 20 Juni 2015 kl. 11:15
Trevligt bygge.
Det får du ta med dig på fredag så att jag får titta närmare på det.
Helt klart
Min karaktär i Bortom Sol är: <a href="http://www.swebrick.se/wiki/index.php?title=Louise_Tellarian_%28Bortom_Sol%29">Liiz </a>

Gideon

Snyggt! Roligt med fler Swebrickare som bygger för dessa "MMBORPG" eller vad man nu ska kalla AG, GoH mm :)
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

BeardedNerd