Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 Juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

swemixon

Sen på bollen så passade jag på när jag hittade för 2174kr på e-ville.com. Beställde i onsdags, fick det idag. Postnord minsann!  (y)

Jenny242

Nya BAM på Lego store. Halloween tema 😊

IMG_5288.jpg
Jenny242
Region Hufvudstaden

AlbinHansson

Äntligen var det min tur att hitta några småklossar till ett rimligt pris  :) IMG_0525.jpg

Godtfred

Citat från: AlbinHansson skrivet 10 September 2026 kl. 20:41Äntligen var det min tur att hitta några småklossar till ett rimligt pris  :) IMG_0525.jpg
Välkommen till Swedulex!

Gory-Glory

Idag var jag på Klossfestivalen som är en del av Malmö Game Week och köpte Lego i form av

Lego City Police Car

20260927_232800.jpg

Apeltomten

2 små söta set. Gillar inte gubbarna till friends men de har så fina teman som blombutik, så kommer använda mig av bitarna och bygga en egen variant av blombutiken. Och sen en liten Harrypotter, jag gar nyss övertagit sonen harrypotter lego samling för han säger han vuxit i från den och bara vill ha star wars och marvel nu, men jag lät honom inte sälja hogwartds så nu leker jag med det i stället och behövde lite mer pynt.

andreaseldh

Köpte bara två idag. Hoppas jag minns rätt att jag redan har ytterligare två hemma?

20260930_181911.jpg

Lähnn

Skulle egentligen bara ha . Det visade sig vara på 25 % rea och sen sålde Lekia av utgående sortiment med 50 %  🤓
DSC_5160.jpg