Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 Juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

CopMike

MrUzagi

Citat från: CopMike skrivet 30 April 2026 kl. 04:49Insiderprogrammet uppdateras
Jo, jag känner till den biten, men den som postade om köp för insiderpoäng har inte butik, vad jag vet.

CopMike

Kö på Lego-hemsidan, högt köptryck ;D! Kan det vara efter en kanske ????

Skafte

Jag höll mig vaken till 01 för att sno en i alla fall (kö då också, men bara nån minut). Hade supit bort en insiderskod till min andra emaljmugg så det fick bli en delfin istället. Hittade koden efteråt, men jag har fler beställningar i pipan så det löser sig.

Swoooosh!

swestar

Mina Egna Byggen flickr
Instagram

Illuwatar

En och en dagen till ära...
Inget är omöjligt - det omöjliga tar bara mer tid...
http://www.illuwatar.se

Skafte

Idag kom , tyvärr med transportskadad kartong. 15 cm lång genomgående spricka på baksidan, som tur var kom den ju i en sån där "ready to ship"-låda, så allt höll sig inuti.

Vanligtvis åker mina kartonger till återvinningen, men USCerna spar jag, så det var lite trist. Ids inte hålla på att skicka tillbaka (åker på semester i em), så jag gnällde lite hos kundservice och bam - mindre än en halvtimme senare fick jag mail med ursäkt och 3000 insiderspoäng, som jag hoppats på. De måste ju lära sig att det krävs bättre doningar kring våra precious...

Magnus den store

PaB har fyllt på idag. Kan rekommendera tre fåglar - två sandblå och en vit. Det finns även en Dark Tan för de som inte köpte den av Voldemort. För samlarna finns en svart groda i lager.

Länk till mitt köp plus lite till: LEGO® Pick a Brick

PaB 2026-05-11.png
Dagens köp.

40910.jpg
Plockade också upp ett set, , från belöningscentret.

Samlarmugg.png
Köpte också en samlarmugg som är åter i lager.

PaB.jpg
Passande nog så fick jag även en leverans i natt Den hade fellevererats till grannen.  ???  Mycket greebling-element till nästa hangar.
Pluppsala finns även på Flickr. Välkommen!

Skafte

Ja det var "ganska" många bitar (21) till färgsamlingarna som dök upp idag. Mycket annat matnyttigt också!

MrUzagi

En annan sitter på en varukorg (som byggts på ett par månader) med "bra att ha"- och "villhöver"-bitar. Samtidigt som jag undrar om det är något event på horisonten som man borde vänta på innan man lägger beställningen?

setoryd

Citat från: Magnus den store skrivet Igår kl. 12:48PaB har fyllt på idag. Kan rekommendera tre fåglar - två sandblå och en vit. Det finns även en Dark Tan för de som inte köpte den av Voldemort. För samlarna finns en svart groda i lager.

PaB 2026-05-11.png
Dagens köp.

40910.jpg

Samlarmugg.png

PaB.jpg
Passande nog så fick jag även en leverans i natt Den hade fellevererats till grannen.  ???  Mycket greebling-element till nästa hangar.
Tack för att du uppmärksammade det här :)
En mugg, 60 fåglar beställda och några grodor beställda utöver det som låg i bra att ha varukorgen.

swestar

Citat från: Magnus den store skrivet Igår kl. 12:48PaB har fyllt på idag. Kan rekommendera tre fåglar - två sandblå och en vit. Det finns även en Dark Tan för de som inte köpte den av Voldemort. För samlarna finns en svart groda i lager.

PaB 2026-05-11.png
Dagens köp.

40910.jpg

Samlarmugg.png

PaB.jpg
Trevligt att du länkar, uppskattas. (y)
Mina Egna Byggen flickr
Instagram