Vad köpte du för LEGO idag?

Startat av sweMezza, 08 Juni 2010 kl. 23:29

Föregående ämne - Nästa ämne

Klas Almqvist

MrUzagi

Citat från: Klas Almqvist skrivet 16 Februari 2026 kl. 19:29Fick du något mail från lego efteråt?
Japp. De drog, eller reserverade, pengar också.

Klas Almqvist

Okej så får vi vänta några månader på våra möbler.

Tunnan

Citat från: Klas Almqvist skrivet 16 Februari 2026 kl. 19:57Okej så får vi vänta några månader på våra möbler.
Av nyfikenhet bara, va är de som lockar med detta set? någon spec bit kanske?

Klas Almqvist

Citat från: Tunnan skrivet 16 Februari 2026 kl. 20:34Av nyfikenhet bara, va är de som lockar med detta set? någon spec bit kanske?

Annorlunda design.

Tunnan

MartinD

lego-bricklink-series-7-antique-collection-final-design-6.jpg
Finns några djur utan tryck som är exklusiva!

Tunnan

Citat från: MartinD skrivet 16 Februari 2026 kl. 21:32Finns några djur utan tryck som är exklusiva!
Misstänkte dem och de små mini-mini figurerna med dubbeltryck :P

andreaseldh

BrickMe

Citat från: andreaseldh skrivet 17 Februari 2026 kl. 09:14Vad har brun och svart minifigur för färg på huvudet?
Gissningsvis den där nya trans-färgen eller om det är ev. den tidigare trans black?
Det ser vilket fall ut som en transparent bit.

Jag hoppar hur som helst över den här serien. Även om skorven är väldigt fin så är det ont om plats hemma  ::)

Skafte

danielbrrssn

Citat från: Skafte skrivet 17 Februari 2026 kl. 10:48Nya Trans-Black enligt New Elementary
Bra artikel. Blev väldigt sugen på detta setet nu. 

MrUzagi

Tillsamans med lite bitar från PaB så blev det även en , som var det "billigaste" alternativet till att få tag i två 5852 i Light Nougat. Men på köpet blev det en handfull andra bitar i Light Nougat, Metallci Gold och några tryckta tiles som såg rätt fina ut. :)

BrickMe

Citat från: MrUzagi skrivet 21 Februari 2026 kl. 13:23Tillsamans med lite bitar från PaB så blev det även en , som var det "billigaste" alternativet till att få tag i två 5852 i Light Nougat. Men på köpet blev det en handfull andra bitar i Light Nougat, Metallci Gold och några tryckta tiles som såg rätt fina ut. :)
Jag beställde 5852 från PaB i januari. Som vanligt så väljer jag att förtränga vad bitarna kostade  ;D