Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Intrigernas trädgård

Startat av Teabox, 01 Februari 2015 kl. 19:14

Föregående ämne - Nästa ämne

Gideon

Riktigt snyggt bygge och mästerligt fotograferat :)
Gillar särskilt FP-bakgrunden och den SNOTade marken. Skulle gärna vilja se en bild med det härligt korta skärpedjupet på den andra bilden där man också hade sett bakgrunden, just nu är den en smula för skarp enligt min smak i den första bilden.
Regionansvarig Gävle-Dala
Flickr   Instagram

Myko

Jag skulle vilja se en beskärd variant av den första bilden där man inte ser bakgrunden i underkant och på sidorna.

Kvarnbacka

Väldigt snyggt gjort, inte minst bakgrunden med den lilla (eller kanske bara avlägsna?) båten.

AndersI

Citat från: Myko skrivet 03 Februari 2015 kl. 14:17
Jag skulle vilja se en beskärd variant av den första bilden där man inte ser bakgrunden i underkant och på sidorna.

Det är väl bara att ta in bilden i valfritt program (avsett för ändamålet) och börja skära...
Eller klippa ut en ram i papp och hålla framför skärmen...
Region: Nerike och lite ÖstraG (bor i Södermanland)
Mitt urgamla LEGO CAD-program: BlockCAD

insurrection

Superfint bygge, tänker osökt på olika scener ur got där de promenerar och konspirerar i trädgården i red keep.
tänkte detsamma, zoomar man kan man ju se det så och det är snyggt men blir nog ännu snyggare ifall bilden är rätt storlek också

o0ger

Citat från: AndersI skrivet 03 Februari 2015 kl. 14:30

Det är väl bara att ta in bilden i valfritt program (avsett för ändamålet) och börja skära...
Eller klippa ut en ram i papp och hålla framför skärmen...
Jo men alltså, Myko kom med lite konstruktiv kritik till kreatören...
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Teabox

The Garden of Intrigues (extra cropped version) by Teabox (henrik_zwomp), on Flickr

Gjorde denna extra beskärda versionen när jag höll på med bilderna, men kände att det kanske skulle vara overkill att ladda upp den också. Men tydligen så ville några av er ha den :)

Citat från: Kvarnbackafilm skrivet 03 Februari 2015 kl. 14:23
Väldigt snyggt gjort, inte minst bakgrunden med den lilla (eller kanske bara avlägsna?) båten.
Liten och avlägsen skulle jag säga. Tänkta att likna ett gammalt bygge: https://www.flickr.com/photos/26629915@N03/sets/72157626398531262/ :)

Tack för de ytterligare komplimangerna :)

ByggareDan

Tjusigt litet bygge som dessutom är bra fotograferat.
Riktigt smart bakgrund som lyfter hela bygget ett snäpp.

/ByggareDan