[WIP] Von Ankas Pengabinge

Startat av Muede, 13 Januari 2015 kl. 21:23

Föregående ämne - Nästa ämne

EpsilonEta

Citat från: shiftaltcmd skrivet 04 November 2015 kl. 22:33
Du får släpa den till Malmö. Don Rosa kommer.
http://serieframjandet.se/rum-for-serier/fran-ankeborg-till-malmo-serier-av-don-rosa/
Den amerikanska snubben tog ju med en del av väggen så Rosa kunde signera den och en massa bilder. Lättare än att ta hela bingen i kön till signeringen ;D
Du får förklara "andraplatsen" med att bitarna är dyrare i Skandinavien ;)
Min karaktär i Bortom Sol är: <a href="http://www.swebrick.se/wiki/index.php?title=Louise_Tellarian_%28Bortom_Sol%29">Liiz </a>

Tjarny

Muede

Update!

Det börjar dra ihop sig till Halmstad. Då det inte blev nåt LW så siktar jag på att hinna bli ca 100 % klar med bingen till Stora Eventet.
Här kommer lite bilder på våningsplan. Ett skall fortfarande byggas. (klossar finns för det). Men skall det inredas en hel del också.

På våningsplan 7, 8, 9, och 10 finns det utrymme att fantisera ihop hur det ska se ut då dessa plan inte är direkt specificerade i ritningen. Men frågan är vad som ska finnas där som inte redan finns i bingen OCH vars enda syfte är att Joakim skall kunna tjäna mer pengar. ;)

Det kanske bara kommer bli mer skrivbord á la våningsplan 6..

Sedan väntar också en hel del utformning av pengahavet med mer curved slopes och lite små scener.
/ Muede

MartinAberg

Ska bli grymt kul att se den IRL om du hinner klart till Stora Eventet.
Keep up the good work!

ByggareDan

Ser ut o bli riktigt bra även inuti, tråkigt o lite konstigt att LW inte förstod dess storhet.

Då jag tyvärr inte kommer till Halmstad så får jag hoppas på dom som brukar gå runt o passa på o fota på utställningarna med många bra bilder.

/ByggareDan

Muede

Björnligan håller på att länsa pengabingen!

/ Muede

Skafte

Kul! Trodde du skulle använda blå 30135 som kepsar, men de är väl dyra de med...

Joacim

Muede

Citat från: Skafte skrivet 18 Februari 2016 kl. 23:27
Kul! Trodde du skulle använda blå 30135 som kepsar, men de är väl dyra de med...

Bra att du sa det! Hade ju bestämt mig för att kolla bland mina westernfigs men så glömde jag bort det. Där borde jag ha en 5-6 st i alla fall. De hattarna tror jag blir mer dead on.
/ Muede

Sollan

dalle

Fina busar.
Du kan sätta en vit lapp på magen. (Förslagsvis använder du den omkringliggande vita delen på stickersark.)

Skafte

...och behöver du verkligen ha tan travisbricks till huvudena? Björnbusarna är ju lite svartmuskiga, så DBG stör väl inte så mycket? (Om du tvekar på att köpa sex till för 15 spänn styck eller vad det var.)