Swebrick

För dig som hittat tillbaka till LEGO®. En mötesplats för vuxna entusiaster.
Huvudmeny

Lego shop fråga..

Startat av Manne, 01 Januari 2015 kl. 10:08

Föregående ämne - Nästa ämne

Manne

Enkel fråga för er som vet..

Nu idag skulle lite set släppas på legos sida. Nu står det coming soon istället.. Brukar det "dröja" när det stått ett fast datum för släppet ?

Ni som vet historiskt sett.. Vad borde hända..

Med vänlig hälsning, Manne
Nybörjare igen som gärna bygger med plast..
Mannesalt, on Flickr

Risgrynsgrot

I vanliga fall brukar dom vara bra på att släppa nya grejer vid 12-slaget den sista/första.

Kan tänka mig det är lite extra meckigt nu när det både är nytt år samt helgdag. Bara att f5a tills dom dyker upp.  :)

BeardedNerd

Det droppar in saker allt eftersom. Det går att lägga en del saker i korgen men en del (CMF13 och Ideas Birds t ex) har länkar från startsidan men finns inte. Dessutom fungerar inte bonusarna för januari än. Jag avvaktar tills det verkar vara komplett, ingen anledning att hålla på och maila i efterhand och be dem korrigera.

Manne

Jag väntar på modulhuset.. För min del samt lite PAB.. Trodde det bara skulle automat växla vid datumet ang att man skulle kunna lägga huset i korgen.. Men nej..

Mannesalt, on Flickr

Manne

Inget hus ännu.. Lite trist faktiskt.. Hade höga förhoppningar om en beställning idag..

Mannesalt, on Flickr

BeardedNerd

Inget skickas förrän imorgon, men jag skulle gärna vilja lägga en beställning eller två.

Ashman

För dom som handlade under black friday så är det dubbla vip poäng den 5:e januari ifall det nu är aktuellt.

Manne

Citat från: BeardedNerd skrivet 01 Januari 2015 kl. 14:39
Inget skickas förrän imorgon, men jag skulle gärna vilja lägga en beställning eller två.

Man vill ju ha sitt ex , så man vet att det finns en låda med mitt namn på :):):).. Sen någon dag hit eller dit.. Mindre viktigt bara sådär.. Seriöst så trodde jag att allt var färdigt om man säger så, så även Lego bara inväntade datumet som är satt för releasen.. Nu såhär ikväll så antar jag att det inte kommer online idag.. Vill gärna fått iväg själva PAB beställningen, men då ekonomin inte tillåter 600 enbart på PAB vilket i sig inte är svårt så blir det besvärligt när man inte kan välja in Modulhuset i beställningen..

Mannesalt, on Flickr

Risgrynsgrot

Nu finnsen del 2015-seten uppe, förhoppningsvis kommer alla snart (Bionicle fungerar inte att gå in på och Slave 1 står "Coming Soon"!  :D

BeardedNerd

CMF är uppe (nu för 29 kr isf 25 kr), liksom Detective's Office.

Manne

Citat från: BeardedNerd skrivet 01 Januari 2015 kl. 20:53
CMF är uppe (nu för 29 kr isf 25 kr), liksom Detective's Office.

Härligt!

Mannesalt, on Flickr

Manne

Slave 1 är uppe nu med..
Mannesalt, on Flickr