Fönsterdekor till radhus?

Startat av Storm_666, 31 December 2014 kl. 12:09

Föregående ämne - Nästa ämne

Storm_666

Hej där ute alla trevliga swebrickare  ;)
Jag har tänkt bygga ett radhus till ett av mina modulhus kvarter. Efter ett bra tags klossande och funderande har jag fastnat.
Tyvärr är min kamera, har bara mobilkamera, dålig/repig så de bilder jag har tagit går inte att posta då det inte syns så bra hur jag har börjat.
Kan någon ge förslag på hur jag kan få till dekoren runt fönstren till vänster på bilden. Måste inte vara exakt samma men tycker att detta är snyggt så något liknande hade varit trevligt att få till  :) En LDD-bild är helt ok.
En påse Gott och Blandat utlovas till den som ger det tips jag kommer att använda  ;)

Tack på förhand
/Tobias

Nextuz

Datorn jag sitter på kan inte köra outline på bitarna, men du får kika i lxf-filen :)

Storm_666

Boba Johan: Fanns mycket intressant i den tråden. Har läst och titta där några gånger men inte tänkt på det när det gäller just detta  :P

Nextuz: Jag ska ta och titta igenom det där, lite långt "utstick" på ovansidan annars var det riktigt bra  :)

Tack båda för tipsen. Verkar som jag blir skyldig två påsar  ;) Haha

boba johan

Citat från: Storm_666 skrivet 01 Januari 2015 kl. 10:10

Nä, jag gav dig bara "hjälp till självhjälp", Nextuz gav dig ju en lösning :)

Nextuz

Citat från: Storm_666 skrivet 01 Januari 2015 kl. 10:10
Boba Johan: Fanns mycket intressant i den tråden. Har läst och titta där några gånger men inte tänkt på det när det gäller just detta  :P

Nextuz: Jag ska ta och titta igenom det där, lite långt "utstick" på ovansidan annars var det riktigt bra  :)

Jo... lite långt vart de... Mest ett experiment :)

Ge godis till barna istället :P