LEGO Marvel Superheroes UCS Avengers Helicarrier

Startat av o0ger, 22 November 2014 kl. 19:09

Föregående ämne - Nästa ämne

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Myko

Anders67

Risgrynsgrot

Dom verkar ju alltså ha den helt färdig, och även videon inspelad.. Förhoppningsvis visas den snart..

Verkar ha kanonerna i fören från The Winter Soldier, så baserad på MCU?

Odidoma

Citat från: Ashman skrivet 22 November 2014 kl. 19:47
Känner mig som en idiot, men var kan man se den?  :D
I den röda ringen på bilden högst upp!

robban

Varning för starka scener och känsliga läsare varnars för allmänt språk

MartinAberg

Med tanke på en Quinjets storlek, så borde denna bli grymt stor.
Dags att börja lägga undan pengar verkar det som :D

Myko

Rubriken kommer förhoppningsvis från The Brick Fan - det är SHIELD som har Helicarriers, inte Avengers! :P

Risgrynsgrot

Citat från: Myko skrivet 22 November 2014 kl. 20:21
Rubriken kommer förhoppningsvis från The Brick Fan - det är SHIELD som har Helicarriers, inte Avengers! :P
Eller så menar de att det är Helicarriern från filmen Avengers.  ;D Hoppas att ryktet stämmer och att det är en 3000+ bitars koloss. Men är det inte en liten mini-Quinjet på bilden?

o0ger

Citat från: Ashman skrivet 22 November 2014 kl. 19:47
Känner mig som en idiot, men var kan man se den?  :D
Man kan inte se den, men det har ryktats om att en sån är på gång och då drog någon slutsatsen av den lilla bilden att det måste vara på riktigt.
Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

o0ger

Citat från: Myko skrivet 22 November 2014 kl. 20:21
Rubriken kommer från The Brick Fan, du får gärna moderera om rubriken hur mycket du vill :)

shutter

Hittade en stillbild på youtube på det som påstås vara denna.
Själv tror jag på det när jag ser det...