Tonvis med 2015-set läckta (inga bilder)

Startat av BeardedNerd, 28 Augusti 2014 kl. 17:16

Föregående ämne - Nästa ämne

shutter

o0ger

Följ mig på Flickr eller Instagram. Jag har också en blogg. | Glöm aldrig Bortom Sol!

Record

Ser då minst 4-5 super horeos set jag vill ha :)
Friskt satsat, hälften vunnet..

ByggareDan

Min tyska är väl sisådär men jag förstår ju iallafall att det kommer att kosta pengar även i år.  :P
Sen var det en del modeller som man trodde var på borttagandet men verkar ju bli kvar ex trodde man ju gjort sitt.

/ByggareDan

BeardedNerd

Lekplaneten har börjat få in blandade 2015-set. Fanns en del av träskpolisen och en del av nya Chima inklusive battle packs.

Record

Citat från: BeardedNerd skrivet 19 December 2014 kl. 19:43
Lekplaneten har börjat få in blandade 2015-set. Fanns en del av träskpolisen och en del av nya Chima inklusive battle packs.

De fanns även på butiker i Borlänge igår.
Friskt satsat, hälften vunnet..

Mirandir

Citat från: BeardedNerd skrivet 19 December 2014 kl. 19:43

Låter som att det är decembersläppet som kom i måndags. Förutom träskpoliserna och chima bör det även vara subtemat demolition till city samt Elsa's Palats i Disney Princess. Med reservation för att de sålt slut.
Legobloggen: http://legobloggen.com

mssm

Citat från: ByggareDan skrivet 18 December 2014 kl. 00:44
Min tyska är väl sisådär men jag förstår ju iallafall att det kommer att kosta pengar även i år.  :P
Sen var det en del modeller som man trodde var på borttagandet men verkar ju bli kvar ex trodde man ju gjort sitt.

/ByggareDan

utgår 2015-12. I år var det som försvann, dock ingen förlust..

Stora besvikelsen för mig var Creator-serien. Trodde det skulle bli en fortsättning på med men med tanke på prisskillnaden så är jag besviiiiiiiiiken!

BeardedNerd

Har 2015-produkterna börjat dyka upp någonstans än? Lekplaneten har bara det som kom i december plus, märkligt nog, det lilla Törnrosa-setet.

andli

Webhallen har tex 70818 double-decker couch, de säger att den släpptes igår...
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

BrightMinds

Citat från: andli skrivet 13 Januari 2015 kl. 17:29
Webhallen har tex 70818 double-decker couch, de säger att den släpptes igår...
Kan bekräfta att den finns hos Webhallen, köpte en idag i Kista

Mirandir

Citat från: BeardedNerd skrivet 13 Januari 2015 kl. 17:21
Har 2015-produkterna börjat dyka upp någonstans än? Lekplaneten har bara det som kom i december plus, märkligt nog, det lilla Törnrosa-setet.

Vi fick in januari-släppet idag.
Legobloggen: http://legobloggen.com

shiftaltcmd

Studley Heinsbergen

Citat från: o0ger skrivet 17 December 2014 kl. 21:21
Här är den nya lego-katalogen för 2015 (på tyska)

http://catalogs.lego.com/BrandCatalog/de_de/1HY2015/

Lite förvånad över att Hobbit-seten inte ens var med. Snacka om clean break.

BeardedNerd

Okej, då är det på gång, men Webhallen hade riktigt bra priser på småseten jag var ute efter så det blev en beställning. Med lite billigare än rekommenderat utpris på varje så drar det ihop när man köper flera. Det får bli figurpåsklämmande på Lekplaneten då.